Smink Smink Smink!
Hoppsan, lite hösthumör här idag ser jag
Sprider lite glittrigt happy-dust i tråden och hoppas alla känner sig piggare o gladare!
Nu ska jag hämta sonen!
Hoppsan, lite hösthumör här idag ser jag
Sprider lite glittrigt happy-dust i tråden och hoppas alla känner sig piggare o gladare!
Nu ska jag hämta sonen!
eh.. happydust lät som nån sorts knark Menar förstås glittrigt makeupdust!
Titta, genast lite glada miner
Lonestar: Var det du som ville se bild på när jag blundade? Du kanske redan hade varit inne o kollat idag förresten.. Men annars finns det bild både från igår och från imorse..
Fluffguff: Fina färger! Coolt till dina ögon!
Jag har skittrista ögonfransar. Helt spikraka, nästan lite nedåtböjda. Någon spretar åt nåt annat håll. Har bästa böjaren EVER. Det är Shiseidos böjare. Superduper. Böjer i flera omgångar, inifrån och ut.
Shiseidos kan du tex. köpa på Kicks och ofta på Åhléns. Där de säljer Shiseidos produkter helt enkelt
Kicks säljer Shiseidos produkter och deras ögonfransböjare i Täby Centrum i alla fall
NEJ NEJ NEJ!!! Inte Depends ögonfransböjare med värme!! Jag har gått på den niten och det var heeeeeeeeeeeeeelt värdelöst. Visst varmt var det, men den var urdålig på att böja så då hjälpte ju inte värmen!
Noning: Jag har ögonkräm (Biotherm), ansiktskräm (Active Moist från Dermalogica), Cliniques pore minimizer serum på utvalda ställen samt pore minimizer instant perfector). Sedan har jag ibland MUS Skinserum i hela ansiktet..
Sedan lägger jag foundation och concealer. Därefter eye primer, ögonskuggor och allt annat. Slutar med Finishing dust och rouge samt lipgloss.
ögonkrämen och ansiktskrämen har jag alltid. De där poreminimizerna och skinserum har jag om jag hinner. Annars hoppar jag över..
Tror Shiseidos kostar runt 150 men är ingen värmare. Men den är den bästa jag någonsin provat.