• Linny

Smink Smink Smink!

Mjuffpuff: Och jo, prover får du allt se i affären Det är långa rader med godis i alla färger du kan tänka dig. Jag älskar att gå in och titta där! Du har aldrig varit i en av Make Up Stores butiker tidigare?

• Linny

Fast jag måste erkänna att jag, när jag var i tonåren, sminkade mig ibland innan träningen.. Det var när jag visste att nån kille jag gillade tränade innan, och då brukade de stanna kvar och kolla när vi tränade.. Då ville man ju va snygg

• Linny

Neoaliya: Ah Fast detta var olika sporter. Innan vi tränade kunde det tex. vara handboll eller nåt annat. Styrketräningsrummet var precis bredvid också Så killarna brukade duscha och sedan sätta sig på läktaren. När HAN kom så ville man ju vara lite extra fin (fast det skulle ju se ut som om man var osminkad och ändå snygg) Det var ju inte så att jag hade läppstift och grön ögonskugga direkt

• Linny
    neoaliya skrev 2007-10-29 11:21:50 följande:
    Haha, det hade ju annars kunnat va nåt Du skulle han ju verkligen sett dig Fast är rätt övertygad att han gjorde det iaf
    Nä han gjorde ju aldrig det Eller han såg mig säkert, men han blev aldrig intresserad av mig, den jäkeln Fast jag överlevde ändå

LMK: Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är inte helt OT, du smög ju in  lite smink i diskussionen. Precis som min och Neoaliyas sportdiskussion. Där fanns smink med
    Köp dig en skugga och fira!
  • Linny
    trolltyg skrev 2007-10-29 13:00:49 följande:
    Skäms på mig, har gjort av med 1600 kr sedan i lördags på smink och rengöringsgrejer Jag har alltid gillat att shoppa sånt men nu när jag är höggravid är det desto roligare för kläder och sånt är ju meningslöst.Idag köpte jag ansiktslotion i sprejformat på Bodyshop, den med c-vitamin och även deras ögonkräm i samma. Sedan vart det ögonmakeup remover, maskara och mineralögonskuggor från Isadora. Och eftersom jag är medlem där så fick jag en massa gratisgrejer, de verkar ha nån drive med sånt nu. Så jag fick rouge och läppstift från clinique och prover från nieas nya hudserie. ÄLSKAR sånt kommer att vara glad resten av dagen
    Ah, kul med shopping! Speciellt när man får presenter!
  • Linny
    lilja71 skrev 2007-10-29 14:45:19 följande:
    Elma: Hade du beställt prover av deras pigment? Det skulle ju vara bra om man vid beställning kunde be dom att skriva ner värdet när det ska levereras till sverige.Linny: har du beställt dina mac-prover från samma ställe?? Hoppas att dom inte fastnar i tullen i såfall.
    Ja jag beställde från Thebodyneeds eller vad de nu hette.. Beställde väl för 35 dollar eller nåt. Hoppas de inte tar det i tullen!!
  • Linny
    Miaj skrev 2007-10-29 18:46:47 följande:
    Hej alla smink brudar... har börjat använda Mary Kay och älskar det (jobbar i sminkbutik så jag har provat det mesta) tyvärr e det ju relativt dyrt... Men jag har gett mig tusan på att använda det och har nu börjat köpa från Usa och får det därför billigare!Säljer även vidare och det till upp till 50% billigare än konsulter i Sverige... E det ngn härinne som också har blivit biten???
    Nepp, jag har aldrig provat
    known as beautiful skrev 2007-10-29 17:31:39 följande:
    jag skulel vilja ha den färgen på läpparna som jessica biel harwww.askmen.com/specials/2007_top_99/5/jessica...någon som vet vad det kan vara för färg??grymt snyggt ju..
    Ingen aning, tyvärr.

Fridapida: Ska bli spännande att se dig med det röda
Svar på tråden Smink Smink Smink!