Smink Smink Smink!

Nä, att gå osminkad hemma och i skogen, eller till mataffären är inget problem egentligen. Men det känns mysko bland allt smink, och bland välsminkade expediter De tror väl att man aldrig sett en foundation eller en pensel i sitt liv och undrar varför jag uppehåller mig vid glittriga eyedusts. Såg ju inte ut att vara en skogsmullegrej direkt
trollsanna: Tyvärr ser jag inte så mycket på bilden men det är säkert jättefint Skuggorna är ju ganska ljusa i sig så då försvinner de tyvärr på bild. Jag kommer inte ta någon bild imorgon för det kommer bergis inte synas nåt. Ska också köra en enkel och diskret make då. Tycker dock att du är bra på att lägga skuggor så jag är säker på att det är jättefint!
Helt OT. När vi var ute och gick idag så såg vi en tomt som var till salu. Stooor (i våra trakter alltså) på 2000 kvm och ganska plan. Ingen direkt sprängning nödvändig. Men det är ju bara för tomten och så tillkommer allt markarbete, vatten, el osv osv och så HUSET förstås med allt man vill ha... Och tomten låg på 3 mille i utgångspris
Känns lite deppigt när man måst ha 6 mille för att kunna köpa ett större hus här i området. Vi VILL ju bo här
Muffin är ju ljus Choco d´or är mörk, och det är snyggt att kombinera en ljus skugga med en mörk i ögonvrån och globlinjen. Tar man lite och suddar så blir det inte så mörkt.
Annars finns det naturligtvis andra ljusare som är fina. Men till Muffin tycker jag inte du ska ha en annan jätteljus typ champagne. Då kan du lika gärna ha muffin över hela
Nu kommer jag inte ihåg hur den ser ut i verkligheten, men på bild ser Brown Sugar ut att vara ett alternativ.
http://www.makeupstore.se/sesv/products/eyes/microshadow
Majestic: Jo men jag får nog snoka hur mycket jag vill i och för sig Men jag såg nog inte ut att vara van vid värsta glittret kanske
Jo Philippa bor visst här, har jag hört. Men jag bor inte i samma del som dem utan i en mysigare (vet inte egentligen, bara skojar) Ja ja, jag kanske ska sälja mitt smink så kanske jag får några mille över
neoaliya: Nu tränar jag i och för sig inte... (fast jag borde) Jag har däremot tränat tidigare och även varit tävlingsgymnast. Då sminkar jag mig inte.. Kanske hade jag lite mascara på i och för sig, men det var allt.
mjuffpuff: Jag tror de kostar 135 kronor. Alla de du räknade upp är microshadows och kostar lika mycket. Alla eyedusts kostar också lika mycket, oavsett färg. Tror eyedusts kostar 125.. Men jag är inte hundra på exakta siffror. Men däromkring ligger de
Men då rasar ju värdet på mitt nuvarande hus också