Smink Smink Smink!
Hallontrollet: Nja, känner inte alls till märkena som fanns i dina länkar. Därför kan jag inte säga om de är bra alls eller dåliga.
Hallontrollet: Nja, känner inte alls till märkena som fanns i dina länkar. Därför kan jag inte säga om de är bra alls eller dåliga.
Tjolahopp på er!
Idag kör jag två färger; Your ladyship (skitbra basskugga..använder den jämt nu ju)
och sedan Dark Soul. Än så länge ser det bra ut liknar inte förödelsen igår..
Hallontrollet: Som du ser så gör vi alla i lite olika ordning. Det går ju Huvudsaken är att du inte lägger puder innan foundation (förutom om det är mineralpuder och mineralfoundation kanske) och primer efter allt smink typ
Kan ju också vara smidigt att ta kajal innan mascaran
Men om man tar concealer innan eller efter foundation är nog en smaksak. Jag tycker att den försvinner lite, av borstandet, om jag tar den innan foundation tex.
Hallontrollet: Hade du inte beställt prover från Everydayminerals? Testa dem innan du köper Loreals o testar. Loreals ska inte alls vara bra, enligt test.
Helt OT men ändå... Imorgon är det maskerad på Alfreds dagis (han är 2 år och 3 mån.) och det är Astrid Lindgrentema. Han ska vara konstapel Klang.. När jag frågar honom vad han ska vara så har han tydligen ändrat sig och vill vara utklädd till en "spunk"
*hahaha* Ja, han har nog sett "Pippi letar spunk" för många gånger.
Väntar nu otåligt.. Min ansiktskräm från Dermalogica har inte kommit... Väntar på mitt kit från Everydayminerals.. Och så väntar jag på alla mina träningsredskap (kanske ska de komma till användning..) som jag beställt för friskvårdspengen jag får från jobbet..
Denna ständiga väntan..