• millan87

tv program om unga mammor ikväll

på 5an, kl 20.00
    ville bara tipsa,
    kanske skulle va nåt??!=D

• Svar på tråden tv program om unga mammor ikväll
  • trollmammsis

skulle också vilja vara med för att visa att man kan vara en vuxen ung mamma   men jag ska inte döma på förväg, det kanske är jättebra

• Bubbelbarn

Jag kommer se det, Skiter i att se Idol i kväll!!!!

Mamma till Tindra 060919
  • Fröken Inga

Det är därför man inte ska slänga den hära gamla videon! Halleluja for old school!

När man är över femton vårar finns inga känslor kvar...
  • Swinghunny

Nu har jag kikat! Tror att jagvet vem Ida är! Ska bli jättespännande! Hoppas att jag hinner heeeem!!

Hårt att leva , hårt att dö! Svårt att skita i meterdjup snö!
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:19:20 följande:
    Nu har jag kikat! Tror att jagvet vem Ida är! Ska bli jättespännande! Hoppas att jag hinner heeeem!!
    haha tror oxå jag vet ida är.. ida89 här på fl.. men vet inte om d e rätt haha!

aa jobbigt att d skulle gå samtidigt som idol, men d går ju i repris lr så skiter man helt enkelt i de för en kväll haha:D
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:19:20 följande:
    haha tror oxå jag vet ida är.. ida89 här på fl.. men vet inte om d e rätt haha!

aa jobbigt att d skulle gå samtidigt som idol, men d går ju i repris lr så skiter man helt enkelt i de för en kväll haha:D
  • Swinghunny

Millan87: ok, nej det var inte den Ida jag tänkte på Den ida jag tänker på fick barn när hon var 14. Bor uppåt i landet...

Hårt att leva , hårt att dö! Svårt att skita i meterdjup snö!
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:26:35 följande:
    Millan87: ok, nej det var inte den Ida jag tänkte på Den ida jag tänker på fick barn när hon var 14. Bor uppåt i landet...
    vi får la se då;)
Svar på tråden tv program om unga mammor ikväll