tv program om unga mammor ikväll
på 5an, kl 20.00
ville bara tipsa,
kanske skulle va nåt??!=D
på 5an, kl 20.00
ville bara tipsa,
kanske skulle va nåt??!=D
har nu också kikat på 5an och det e ju såna som bor hemma med sina föräldrar eller får annan hjälp.... inte om oss som stårpå egna ben *suck* en dokumentär: titta vi e unga självständiga föräldrar med bil, radhus och fast jobb....nej en sån kommer väl aldrig
mm eller hur, vi kommer alltid att förbli "dåliga" föräldrar... Man ändrar ju på situationen hela tiden.
Jag menar i början då jag fick reda på att jag var gravid(vid 18 år) så bodde jag vi hos min mamma. Jag födde min son för 8 veckor sen. Nu bor vi i egen lägenhet genom lite hjälp som vi betalar av helt själv. Vi betalar alla räkningar helt själva och tar hand om vårt eget precis som det ska vara...
Ska också se, men har inga större förväntningar... Brukar vara rena skrämselpropagandan, men man slutar ju aldrig hoppas att de faktiskt ska visa att det finns många bra och mogna unga föräldrar.
Jag känner Ida och Angelica som är med där
ÅHHH XIST!!!! jag gick där!!!!!
Kikar lite på det nu.. Ungefär vad man kunde förvänta sig. Dom gräver fram värsta möjliga och gör en dokumentär om det.
Japp, fast det kunde varit värre känner jag.
Fast ingen är väl intreserad av att se att det kan gå hur bra som helst för en 15-åring som får barn.
ja när ska dom göra en dókumentär om unga föräldrar som faktiskt går EMOT alla fördommar??? får nog ta o ringa någon kanal...hmhm
så du e med
men då e vi ju ett gäng...kastar iväg ett mejl genast *skratt*