• millan87

tv program om unga mammor ikväll

på 5an, kl 20.00
    ville bara tipsa,
    kanske skulle va nåt??!=D

• Svar på tråden tv program om unga mammor ikväll
  • trollmammsis

har nu också kikat på 5an och det e ju såna som bor hemma med sina föräldrar eller får annan hjälp.... inte om oss som stårpå egna ben *suck*  en dokumentär:  titta vi e unga självständiga föräldrar med bil, radhus och fast jobb....nej en sån kommer väl aldrig

• Mommmy  Dearest

mm eller hur, vi kommer alltid att förbli "dåliga" föräldrar... Man ändrar ju på situationen hela tiden.

Jag menar i början då jag fick reda på att jag var gravid(vid 18 år) så bodde jag vi hos min mamma. Jag födde min son för 8 veckor sen. Nu bor vi i egen lägenhet genom lite hjälp som vi betalar av helt själv. Vi betalar alla räkningar helt själva och tar hand om vårt eget precis som det ska vara...

The Jungmairs
  • Lia85

Ska också se, men har inga större förväntningar... Brukar vara rena skrämselpropagandan, men man slutar ju aldrig hoppas att de faktiskt ska visa att det finns många bra och mogna unga föräldrar.

• m00nfl0wer

Jag känner Ida och Angelica som är med där

• Mommmy  Dearest

ÅHHH XIST!!!! jag gick där!!!!!

The Jungmairs
  • Lia85

Japp, fast det kunde varit värre känner jag.
    Fast ingen är väl intreserad av att se att det kan gå hur bra som helst för en 15-åring som får barn.

• trollmammsis

ja när ska dom göra en dókumentär om unga föräldrar som faktiskt går EMOT alla fördommar??? får nog ta o ringa någon kanal...hmhm

• Tonx
    trollmammsis skrev 2007-09-13 20:20:30 följande:
    ja när ska dom göra en dókumentär om unga föräldrar som faktiskt går EMOT alla fördommar??? får nog ta o ringa någon kanal...hmhm
    Ja, vi får göra det!
  • trollmammsis

så du e med    men då e vi ju ett gäng...kastar iväg ett mejl genast *skratt*

Svar på tråden tv program om unga mammor ikväll