tv program om unga mammor ikväll
på 5an, kl 20.00
ville bara tipsa,
kanske skulle va nåt??!=D
på 5an, kl 20.00
ville bara tipsa,
kanske skulle va nåt??!=D
Åh, jag missade det. Hade velat se ju. Vet någon om det går i repris någon dag? Fast det gör det väl troligtvis inte..
Helt ärligt så störde kjag mig lite på den tjejen som "lät" all ansvar om hennes barn till sina föräldrar. Dom tog ju hand om barnet så hon kunde gå i skola, träna boxning mm mm.
Fel i mina ögon på nått sätt. Lite för enkelt liksom.
De andra 2 tjejerna som var kompisar, märktes från långa vägar att de var "små" jag tror inte de hade mognat riktig ändå.
Vet inte.
Men visst alla "unga" föräldrar är kanske inte sånna. Men programmet var sådär tyckte jag
alla sånna dokumentärer är alltid så dåligt gjorda...och flummiga....usch nej!
Jag känner Stefanie i verkligheten, hon är ingen fjortismamma. Men det var lite kul att se henne i dokumentären, visste inte ens att hon var med! :)
På Xist går jag också! Men i övrigt var det ingen bra dokumentär, man fick inte gå in på djupet..
går det någon annan gång.. missade.. jobbade ju hade verkligen velat se!
Dom tjatade om att jag skulle vara med i dokumentären när jag var gravid men jag tackade nej, kände inte för att bli filmad en hel dag för att vara med i 5minuter plus att man kanske skulle bli vinklad helt förjävligt.
Tycker bara att det är onödigt att sitta & kalla dom white trash & grejer, plus att allt är ihopklippt & vinklat!
Sen att en av tjejernas föräldrar hjälpte till mycket var ju för att dom ville att hon skulle lyckas i skolan osv, om dom vill hjälpa till så ska dom väl självklart få det?
Det enda jag störde mig på var att en sa att det var mycket värre att skaffa barn när man var 40-45, helt onödig kommentar.
Tyckte jag oxå att föräldrarna till den tjejen tog alldeles för mycket ansvar, visst det är jätte bra att hon får gå i skolan o träna o leva sitt liv precis som det var tidigare.... Men hallå, innebär inte föräldraskapet att ma faktiskt får prioritera bort vissa saker. Eller dra ner lite på det.
Själv skulle jag aldrig låta mina föräldrar ta över ansvaret för mitt barn. Skulle heller aldrig klara av att bo hemma med mitt nyfödda barn som vissa paratade om oxå.