• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • Fragglerock

Jo, vår granne Anders berättade hur han åkte till nån affär och skulle handla, och hade haft sin sladd hängandes utefter bilen hela vägen dit tydligen. När han kom tillbaka ut så hade någon vänlig själ lindat upp sladden och hängt upp den på backspegel! Vilka vänliga människor det finns! Generad

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • HeddaBigBum

Vaaaaar e Mia?? Har du spanat något på henne idag, Nanny?

• Fragglerock

*haha* Jag satt just och funderade på detsamma. Såg inga aktiviteter förut i dag och inga misstänka individer har passerat när jag har kollat ut i alla fall! Å inte inloggad på MSN heller... HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!Flört

• HeddaBigBum

Ja, nu får hon se till att vara inloggad på allt ju!!

• hejlis

nix. jag är hemma. Här föds inga barn!! Men vad seeegt det har varit idag. Igår kändes det som att det inte skulle göra så mkt om h*n stannade kvar ett tag till, men idag....pust! Rickard & Hanna var iväg ett par timmar på em. så jag sov faktiskt 1 timme då. Väldigt skönt!

• Fragglerock

Ibland undrar jag var som rör sig i ungars huvuden! Fundersam

I går kväll så satt vi och kollade på nyheterna och Danne pratade i telefon. Då säger Agaton att han ska viska något till mig. Ok...

- Pappa äter korv och dricker vin... å sen glass!

-Ööh, jasså! När gör han det då? (vi som aaaldrig dricker och har knappast haft en vinflaska hemma sedan i somras typ)

-Å sen blir han stark! *visar musklerna* Skrattande

Han var såå rolig och jag fick det till och med på film till Dannes förtret!Räcka ut tunganSkrattande

Sen håller de på och kastar boll i vardagsrummet och rätt vad det är så springer Agaton fram till mig, vänder rumpan till och FISER!Förvånad Samtidigt som han säger "jag fiser på dig nu mamma". Helt överlagt och planerat! Sen springer han tillbaka och lägger sig på golvet och asgarvar, vilket även Danne gör! Danne skrattade så han knappt kunde sitta upprätt! Undrar om han hade fortsatt garva om jag gått fram och fisit på honom?

Jag bor officiellt ihop med 2 bonnläppar!

• Gruffalo

Marie...Hehe, skrattade gott åt din sons upptåg!

Mia...är du hemma eller föder du barn nu? Räcka ut tungan

Någon....hur klistrar man in en bild? Fundersam

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • JessicaåIda
    Fick detta av Hedda:

Klistrar in:
    högerklicka på fotot, kopiera... öppna inlägg där du vill lägga in bilden, högerklicka, klistra in
    (om du t.ex. vill klistra in en bild från ditt galleri, klicka först på den så den blir större, sen högerklicka och kopiera). Det måste vara en bild på Internet, alltså du kan inte klistra in en bild du har på din hårddisk t.ex..

Symbolen som ser ut som ett v upp och ner (höger hörn på alla inlägg) är citat-knappen. Tryck på den så citerar du det inlägget. Du kan ta bort vissa delar om du inte vill citera allt. Ibland kan det bli konstigt att deleta vissa delar. Då brukar jag lägga in ett mellanslag mitt i texten jag vill citera och sen kan man deleta det man inte vill citera. Knasigt... vet inte varför det blir så...
    Att tro är att icke veta
  • Fragglerock

OK... nu är det nytt datum satt för kryddparty.

Onsdagen den 21 november klockan 19.00!

Säg gärna till så fort ni vet om vi kan/vill komma. Men osa senast måndagen 5/11.

Svar på tråden Go Fika