• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • hejlis

Glöm inte att ställa tillbaka klockan tills imorgon!! Sommartid slutar inatt.

• Maria från Bahia

Hallå, vad ni hunnit med
    Själv vände jag i dörren till ICA Maxi och har nu packat upp och ätit mat. Naomi somnade i bilen på väg från festen

nu ska jag slå mig mer i soffan en stund....har en del att stå i i morgon plus att jag ska jobba lite.

Tack igen för en trevlig fest

• Gruffalo

Tack för en supertrevlig fest! Har inte hunnit kolla bilderna än. Hehe, här blev det pizza till middag....

Shit, visst är det så att man ställer tillbaka klockan en timme? Hade helt glömt bort det...

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • Fragglerock
    Luke & Clownen
    Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Fragglerock

För er som är intresserade... de fick "bara" 1.4 milleFörvånad för lgh på vår gata som var i toppskick. Jag trodde nog att det skulle bli lite mer. De andra som hade sina ute hade tydligen inte fått sina sålda och ska ev. ha ännu en visning. Så kan det gå!

Danne hade pratat med dem som sålt och de hade tydligen lagt ned ungefär 350.000 på att renovera så kan man väl säga att de som köpte ändå har gjort en hyffsad affär. De har tydligen 3 barn, 3, 5 och 9 år gamla. Lite kul när de som flyttar gör det för det är för trångt och de har TVÅ barn. De som flyttar in har TRE barn!  

• HeddaBigBum

Jaha... då fick de vid Vår Gård mer för sin, trots att de hade plastmatte-badrum!
    Kanske bevis på att man inte tjänar på att göra fööör mycket. Det finns alltid en gräns, även om man har diamanter i kökskaklet. De flesta som var på visning den helgen kanske var med och budade på den fina, och de "mindre fina" kanske därför blev utan?

• Fragglerock

Alltså, detta är helt ovetenskapligt men jag har fått en känsla av att de som säljer på sommaren får mer än de som säljer under resten av året?! Man kanske känner sig gladare och mer bekymmersfri på sommaren och vågar låna mer och chansa lite kanske?

• HeddaBigBum

Kan säkert ligga något i det, och det SER ju minst sagt trevligare ut med alla vår och sommarblommor än torr ljung typ.
    Och visst mår och känner man sig bättre under de ljusa månaderna på året! Det finns ju dokumenterat i oändligt många psykologiska studier.
    Smartn thinking Nanny!

Dino stoppade precis ner tummen i det KOKANDE pastavattnet...
    I'm just a big loser today! sa han, efter att han blixtsnabbt tagit ur tummer ur vattnet.
    Vad menade han med det. Jo, idag skulle vi ut på lite äventyr och vi kom till Tungelstavägen när vi hörde något suspekt och jag såg något svart som fladdrade runt på vänster sida om bilen. THE CORD!
    Då har han kört iväg utan att dra ur sladden till kupévärmaren och den fladdrar runt som värsta anacondan utan för mitt fönster.
    Jag skrattade så det typ kom kiss!
    Jo, jag har gjort likadant själv, men jag hann inte lämna vår parkering i alla fall! Inte lika mycket loser alltså! Räcka ut tungan Men jag lyckades å andra sidan ställa bilen PÅ sladden så jag fick backa och trixa och hålla på för att få bort sladden från däcken.

Dino och jag är helt klart a perfect match!

• Fragglerock

*haha* SÅ har jag oxå gjort! Men jag vaknade till liv av det jättekloink som jag hörde när sladden slog i locket på vägen ut och stolpen stod och vajjade så fint! FundersamEeeh, oj - typ!

En annan gång så körde jag till ICA och tillbaka och undrade vad det var för konstiga snigelspår runt vår parkering som jag såg när jag kom tillbaka och skulle parkera! Tjovars.. det var ju en släpandes, dinglandes och slängdes sladd som åstadkommit dessa snygga snigelspår i snön!

• HeddaBigBum
    Du är också en bra match för oss med andra ord! We knew there was something about you that we liked!!
Svar på tråden Go Fika