• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

laban: okidoki, räknar med henne, i annat fall får vi desto mer att äta

• Laban81

Clem igen: Hittade du nåt på stan? Eller ja... Så bråttom som du hade hann du la inte ens se nåt i skyltfönsterna... :)

Hoppas att Timmy inte hittar hit.
    Jag lyckades tillslut spendera kanske 1200 kr, har redan ångest..

• Laban81

Huset va jättefint!!!!!!!!!!!
    VILL HA!!!!!
    Tyvärr lite för långt ifrån stan...

• Mia med 2

laban: jo lite blandade julklappar, hann precis hem lagom till att laga mat så per hann äta mat innan jobbet... kan man se huset på hemnet.se?

• Laban81

Japp! De va tyvärr ganska många där som verkade va intresserade.

• Jen070912

Lena: Men vi använder ju inte Libero, så då kan vi ju byta rabattkuponger med varandra ju! Perfekt!

Laban: Åh så synd att det låg för långt bort, kan förstå det då du inte har körkort. Annars e livet på landet rätt mysigt får jag säga!

Clem: Ska bli trevligt ikväll, har börjat nedräkningen. Tar med Felicia trots allt, Abel åker iväg o snickrar o då vet man aldrig hur det går för lillan.

Trollungen Felicia 070925
  • Camilla86

hej hej på er... har också börjat med nedräkning    va kul det ska bli i kväll   Ska snart åka till götene...

Liam våran älskling
  • ImLost
    Camilla86 skrev 2007-11-23 11:32:57 följande:
    hej hej på er... har också börjat med nedräkning    va kul det ska bli i kväll   Ska snart åka till götene...
    till färg och form ?! ;)
    Lev HÄR och NU !
  • Camilla86
    ImLost skrev 2007-11-23 11:37:06 följande:
    till färg och form ?! ;)
    Vart ligger den??? ne jag skulle hälsa på ngr..
    Liam våran älskling
  • ImLost
    Camilla86 skrev 2007-11-23 11:43:42 följande:
    Vart ligger den??? ne jag skulle hälsa på ngr..
    hmm..färg och fantasi heter den nog föresten ....ligger typ vid pressbyrån andra sidan gatan och lite längre fram .9 står massa grejer utanför . helt klart värt ett besök!
    Lev HÄR och NU !
Svar på tråden Lidköping med D