• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

lena: tack *kram* kolla nu upp så att inte Phoenix oxå har det *mammaröst*

• Camilla86

clem. stackars lilla Leia ... vad har dom för symton på rs viruset??

Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: väldigt förkyld, rasslig när hon andas och väldigt hostig. och hon matvägrar, sammanlagt har jag idag fått i henne 60ml bröstmjölk(har pumpat ut för hon kan inte ammas och andas samtidigt) & välling. nu har hon även feber..

nu har jag äntligen fått Romeo att somna.. bara Leia kvar då. är dock tveksam på om hon kommer vilja sova så mycket.. men men, per kommer hem snart från jobbet. då får jag iaf lite avlastning, känns i huvudet att man bara fick sova en timma inatt..

miccca: är vilmer fortfarande förkyld? när går det värsta över? tycker så synd om min lilla sessa

• Camilla86

ne va tråikigt för lill tjejen..  skönt att få lite avlasting snart:)  men du skulle inte komma till humlan på onsdag nu när Leia är sjuk??
    men jag kommer nog gå ändå 

Liam våran älskling
  • Miccca

clem: nej då trot jag inte det ska vara någon fara, oftast smittar det ju bara till barn under 2 år, å e de över så blir det oftast bara en förkylning man märker av.
    Vilmer e inte nåt förkyld längre men det rosslar ff ganska mkt i halsen vissa tider på dygnet, men han sover bra igen iaf å äter ganska bra.

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

camilla: får se, kan hända att jag tar med mej Romeo ist

miccca: vad skönt att han sover och äter bra igen.

nu ska jag sova, hörs imorrn

• Miccca

clem: ja sovandet har funkat ett tag men mten har det ju varit rejält struligt med, får se på onsdag vad han väger då!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Miccca:
    Vet inte om det är så klokt att jag kommer i morgon. Daniel kom hem från jobbet i natt o spydde som en kalv. Så Alicia var uppenbarligen inte matförgiftad som virrpannan jag fick för mig utan magsjuk. Å nu var det Daniels tur. För om jag nu mot all förmodan inte blir sjuk själv så är jag ju ändå smittbärare o det känns inte så snällt att komma hem till dig o ev smitta ner er allihop.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • lenabolin

clem: Han är lite rosslig och har börjat hosta, men det är ju inget fel på hans aptit- Han väger snart 7 kilo och äter hela tiden. Men men kanske ska kolla upp det.

Svar på tråden Lidköping med D