• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

camilla: ännu fler tänder att borsta är de på överkäken?

• Miccca

Hallå¨allihopa! Måste ändra tiden då vi ska till bvc efter att jag har lämnat amelia på dagis!

Fika hos Micaela on 12/12 kl 11.00:
    Micaela
    Elia (Samuel)
    Mia (Leia)

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Clem o cam86:
    Skit i humlan, inte kan det va roligare än en fika hos Micaela

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912
    Elia: Ja det känns verkligen piss o man har helt tappat orken för att julpynta. Jag som brukar älska julen o allt där till. Nu kan jag knappt inse att det bara är 14 dagar kvar till jul o jag har knappt börjat med nåt.

Lena: Tusen tack för att du letar vidare. Det är väl nästan bara du som kan ha några liknande bilder från tiden då vi var mellan 7 år o fram till 22 år.

Clem: Jag har tänkt att försöka ta mig till Humlan iaf på ons, blir mest ledsen och deprimerad av att sitta här o glo på skiten. Du såg ju hur det såg ut på foton, å det är ingen vacker syn. Men vill du så kan vi väl hinna båda?

Miccca: Jag antar att ni sitter kvar o tjatar nån timma iaf? Då hinner jag båda på ons i så fall.
    Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

mini: det började halv elva va? då satsar vi på båda tycker jag.

• Miccca

mini: ja det blir nog en bra stund om jag känner oss rätt

• Mia med 2

idag har vi vart på sjukhuset med Leia, de tror att det är rs-viruset hon fått. vi skulle ringa i eftermiddag så får vi veta om det är det eller inte.  min lilla sessa fick inhalera adrenalin två gånger, stackars liten.

mini: får se hur det blir med fika och så nu.

• Miccca

clem: usch vad jobbigt,, hoppas för eran skull att det inte e det! vet hur jobbigt det är!

• elia82

Clem:
    Fy vad tråkigt! Får hoppas att det inte är rs utan "bara" en jobbig förkylning.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • lenabolin

Clem: Oj! Vad är det för symtom då. Jobbigt när man får åka in med dem. Det är inte Cornelias förskräckliga hosta hon har fått?

Mini: Ska kolla, men en del bilder får jag scana in, typ skolkataloger o sånna grejer. Inte så populärt o ta med det till fotoaffären och be dem göra en beställning på det.. hehe..

Svar på tråden Lidköping med D