• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • angYY

Jag måste ju få skryta lite då...Ligger 4 kilo under inskrivningsvikten så jag har gått ner 19 kilo på två veckor...Lite stolt e jag allt =)

• Bobbenn
    Tittut! Får man vara med? Jag är 30, gift och väntar mitt första barn i mars
    ♥♥♥ 2008-03-27 ♥♥♥
  • elia82

Angyy:
    Inte illa! Grattis! Några 19 kg har jag fortfarande inte lyckats gå ner

Bobbenn:
    Du är så välkommen så!
    Antar att du också bor/kommer ifrån Lidköping?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912
    Lena: Skolkataloger behöver du inte leta efter, de ligger på vinden hos mamma o pappa än.

Camilla: Ska du till Humlan imorgon? Jag kommer dit iaf.

Clemenza: Blev lite nervös av allt rs snack, ska kolla om jag får testa Felicia oxå, hon är så snuvig o hostar o nyser hela tiden.

Elia: Man vill inte va oförskämd, men magsjukan vill jag helst hoppa över nu, så vi ses en annan dag.

Angyy:
    Förstår att du inte kommer o fikar imorgon, dumt med alla baciller o lille Eric. Han va så söt så söt!

Måste oxå få känna mig lite redig... ligger -8 kg från inskrivningsvikten nu! *jippie* Fast det är låååång väg kvar...
    Trollungen Felicia 070925
  • Bobbenn
    elia82 skrev 2007-12-11 19:10:02 följande:
    Angyy:Inte illa! Grattis! Några 19 kg har jag fortfarande inte lyckats gå ner Bobbenn:Du är så välkommen så! Antar att du också bor/kommer ifrån Lidköping?
    Tack Jo jag har bott här i 30 år
    ♥♥♥ 2008-03-27 ♥♥♥
  • Camilla86

mini- japp klart jag komer. va kul att träffas på humlan:) vill se om felicia blivit större hihi hon e såå söt  

bobben- välkommen hit

Liam våran älskling
  • Miccca

bobben: välkommen hit alltid kul med nytt folk!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

bobben: vore kul att komma in på din sida å kolla lite om man får såklart!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • angYY

Välkommen bobben!
    Håller med Micca...lite nyfiken e man allt när d kommer nya folk hit =D

• Jen070912

Jag får instämma med ovan skrivda texter, blev oxå nyfiken på vem du är o kikar gärna lite på din pres om det e ok?

Camilla:
    Jättekul att ses imorgon! Trist att komma dit själv.

Trollungen Felicia 070925
Svar på tråden Lidköping med D