• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

mini jag förstår dig men kommer du 10,30?

bobbenn- håller också med personerna ovan som skrivit klart man blir nyfiken vem man skriver med??
    vad heter du??

Liam våran älskling
  • Mia med 2

angyy: vänta bara tills du får nr2, då är det inte lika lätt att gå ner. åh nej då jag är inte avundsjuk *känn min ironi*

bobbenn: välkommen, känn dej som hemma vill liksom de andra kunna spana in din presentation

mini: gör det bara för att va på den säkra sidan.

miccca: kommer bara en liten stund imorrn då jag ska hämta Romeo på dagis klockan tolv..

Romeo somnade klockan åtta idag stor skillnad emot igår då han somnade tjugo i elva.. Leia är relativt pigg och kryper omkring här nedanför. snart tröttnar hon väl..

• angYY

Dom ringde hit från Ågården förut när jag låg o sov. Vi ska tydligen dit på ett möte i feb för att diskutera förlossningen. E d nåt alla får göra eller e d för att d blev lite speciella omständigheter som vi får göra det?

• Miccca

angyy: vi har inte fått gå på nåt samtal så det e nog bara när det blir lite annorlunda eller vad ska säga

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

angyy: jag har aldrig vart på nåt speciellt möte men däremot har barnmorskan ringt och vi har diskuterat över telefon. men det var typ nån vecka efter förlossningen

• Jen070912
    Angyy: Gissar att det är ungefär som för oss som fick åka tillbaka till NÄL med tanke på vår lite dramatiska förlossning. Det görs ofta vid sånna situationer för att man ska kunna upptäcka om någon av föräldrarna lider av förlossningsdepression och kan behöva komma i kontakt på psykolog o sånt. Ibland kanske man inte märker sånt själv om båda är drabbade.

Camilla:
    Jag dyker upp lite innan halv så man hinner klä av sig o så innan det börjar. Ska du klä ut Liam?
    Trollungen Felicia 070925
  • lenabolin

Jag gjorde det med cornelia- diskutera förlossningen alltså. vet inte hur det bli med phoenix, men jag ska dit snart på återkontroll

• Mia med 2

miccca: tack för fikan förut, synd att jag inte kunde stanna längre.. nu sover alla här hemma..

• elia82

Är bara tvungen o titta in o beklaga mig lite! I natt vaknade jag av att Samuel  började kvälja sig, sätte honom upp o då spydde han över typ hela mig o sig själv + våran säng. Så det va bara att duscha av oss 2, byta lakan o sätta på en tvätt kl 03.30 i natt. Nu är han som tur bättre. Så nu är det bara jag kvar, hoppas jag klarar mig men vågar inte hoppas på för mkt. Ska till stan i em så det skulle inte förvåna mig om det börjar på stan, skulle väl vara min vanliga otur isf!
    Hur hade ni det på fikan då? Vilka var ni?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: får verkligen hoppas att du slipper undan. vi var, jag, jennie x2 + barn & micaela +vilmer.

Svar på tråden Lidköping med D