• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Laban81

Fadern kanske oxå vill ha några kläder med sig, om han nu får stanna dvs...

Kom precis hem efter jobbet. :)
    Å hör å häpna... Lukas sover!!

• Isak O Emilias mamma

Elia: haha jaa han kankse ska me och!!!

Laban: det får han allt sköta själv!!

*Isak 030410 *
  • elia82

Laban81:
    Det har du rätt i, annars kan han ju alltid låna något av förlossningens exklusiva utbud .........,kan se Daniel framför mig i en såndär "snygg" nylontrosa....
    När jag tänker på det så undrar jag hur i helvete han nånsin kunnat tända på mig efter att ha sett mig i dessa trosor, det va ingen vacker syn kan jag lova....Blir nog inga mer barn för min del....
    Skönt att Lucas sover, hoppas det håller i sig!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Nu e det dax för mig att sova, ha det gott flickor!!

• Laban81

Gissa vem som är vaken...

Fan, sov nån gång då unge!!!!!!!!!!!  Gråter

Kan man dö av för lite sömn??

En mamma i stort behov av sömn
  • Mia med 2

isak: eget mjukt toapapper, såsom lambi. kss toapapper är jättehårt, inte det skönaste att torka sig med när man är i traser där nere.

laban: kram, när skulle han få sån där sov-medicin?

elia & miccca: här kommer det oxå rullas till jul, ifs rullas det på rätt bra innan. men efter trettondagshelgen då ska här drickas soppa. Snygg till Beachen 2008- Jag ska inte bada i vassen!

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • elia82

Laban:
    Ser att vi va vakna samtidigt i natt. Samuel vaknade 02.50 o höll låda till ca 05.30 sen vaknade Alicia kl 06. När Daniel kom hem från jobbet lite efter 07 så tvingade jag honom att va uppe så jag fick sova 1 timma iaf så nu känns det liiiite bättre!
    Fick du sova nåt sen?

• Laban81

Clem: Vi ska träffa läkaren på fredag förhoppningsvis. Anna-Clara skulle ringa.

Elia: Fick honom att somna efter 4 nån gång, men när ja skulle lägga honom i sin säng så vaknade han igen... Så ja vet inte riktigt vad kl va när vi till slut sov allihop. Kanske strax efter 5, men då har han vart vaken flera gånger till å väckt oss me då....
    Han sov med oss inatt, men ingen av oss vet vem som hämtade in honom el. nåt. Är så trötta här borta så vi har ingen koll på nåt längre.

Sova, sova, sova, säng, säng, säng
  • Miccca

kanske inte ska nämna detta här, men idag fick vi rejäl sovmorgon då jag å vilmer vakande 10 å sen fick vi väcka amelia fattar inte hur länge hon kan sova hon la sig ändå strax innan 20 å vilmer la sig strax innan 21!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Miccca:
    Så vad du ute ur "vårat gäng"....

Svar på tråden Lidköping med D