• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

elia: Det var mycket saker hon fick vi åker först till svärföräldrar på förmiddagen någongång. Sen efter 14 åker vi till mamma. (hon slutar jobbet två) Är hos mamma en stund för att sen åka tillbaka till svärföräldrarna och stanna till sent på kvällen. Hur ska ni göra?

• Mia med 2

mini: har förresten slutat amma Leia, hon äter inte på natten längre.

• lenabolin

Spöken är ju inte farliga. Det är bara folk vill komma o hälsa på en som är döda. Det sa min mamma till mig när jag va liten i alla fall. Hon sa att det va min mormor och morfar (Som jag aldrig fick träffa) som ville se hur jag såg ut. Verkar rätt logiskt.
    Cornelia undrade igår vad änglar var. Jag försökte förklara att det va snälla spöken. Efter ett tag så gav hon upp och drog en djup suck och sa - "Mamma vi stunto i det"

Händer idag då?

• elia82

Clem:
    Vi har bestämt oss för att fira varannat år för att slippa all stress. Jag har igentligen inte så ont av stressen, jag gillar ju att ha mkt att göra men Daniel har det. Så i år firar vi med hans familj o nästa år med min. Det jobbiga är att när vi ska fira med min familj så måste vi ju ändå dela på dagen eller  välja mellan o fira med mamma o comp eller med pappa.
    Men, men det får vi ta nästa år!
    Vad händer i dag?
    Ps: De de flesta paketen va köpta på Ullared så de kostade typ ingenting!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • lenabolin

camilla: Ja han va verkligen söt!

elia: Grattis till Alicia. Jag håller på o packar/städar. Ska till Göteborg/Stockholm idag och imorn. Cornelia ska åka tåg. Hon är helt uppspelt.

• Miccca

Elia: du får gratta Alicia e ni friska nu?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Miccca:
    Ja, det verkar så iaf! Samuel spydde 1 gång mellan tis o ons natt . Jag har ju inte känt nåt än men börjar hoppas på att jag klarat mig.
    Nu ska vi snart åka o hämta tårtorna, 520 kr för 2 vanliga tårtor...det kostar att ligga på topp

Tack allihop för era GRATTIS-hälsningar till min 3-åring!

• Mia med 2

elia: jag hade kunnat göra tårta får halva priset till dej, dock inte lika fina men ändå

• elia82

Clem:
    Bugar o tackar för erbjudandet! Gjorde egna tårtor när Samuel fyllde år så detta kalaset tyckte jag att jag va "värd" att lyxa till det lite. Har bakat så det räcker ändå, så på s¨å sätt går det kanske jämt ut ändå. För att baka kakor kostar ju typ ingenting om man jämför med att köpa.

Svar på tråden Lidköping med D