• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Isak O Emilias mamma

Elia: du får gratta Alicia från oss me...

• Mia med 2

elia: håller helt med dej. vad blev det för tårtor? jag vill oxå äta tårta

• Mia med 2

en liten sån där iq-flagg, visste ni att;
     "clemenza literally means "mercy" or "forgiveness" in Italian"

Källa: wikiedia.se

• Mia med 2

stava kan jag inte heller göra ser jag nu

• Mia med 2

många nissar här på rad... vad gör allla?! Hallå LIDKÖPING!!

• Miccca

Här e jag iaf.. har haft en lugn dag idag (NOT) amelia har feber å vilmer e inte speciellt nöjd! Fast som tur e så har ju amelia en mormor som e snäll å ville ha henne iaf så nu sitter jag här med vilmer som sover för tillfället å en sambo som ska på julbord md jobbet inkl alkohol!! Skoj va?? jaja jag får nog göra en bauta bubbla ikväll

Vad ska ni andra göra ikväll??

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

miccca: själv ska en äta tacos  och förhoppningsvis få iaf ett av barnen att sova innan Per börjar jobbet..

• Jen070912

Fika på tors funkar säkert för min del. Ska till bvc under dagen tror jag det var så då e jag ändå i stan. Tror det var vid 13 lr nåt, men jag kan alltid fönstershoppa eller nåt tills ni andra hinner med att fika! *billigast så*

Elia: Gratta stora tjejen från oss! Såg den söta bilden i tidningen.

Miccca:
    Sitter oxå själv hemma då sambon e på julbord inkl alkohol med sitt jobb. *suck* Varför får aldrig respektive följa med undrar jag?!?!

Guuuud så seeeegt... vad ska jag hitta på? Det e bara en timma sen Abel åkte o jag har redan tröttnat. Felicia sover, Izor snarkar, Lucky sover, Destiny e ute och Crazy sover. Underhåll mig... roa mig... jag måste ha något att göra. *panik*

Trollungen Felicia 070925
  • Miccca
    Mini: ja det undrar jag också.. varför ska vi sitta hemma å dega å de har roligt.. blää!
    Jag har inte en aning vad jag ska göra,, amelia e ju hos sin mormor å jag sitter här å blegar, börar bli hungrig nu när clem nämde tacos e sugen på kinamat.. mums!!

Har nån nåt knep för att slippa ha tråkigt när man sitter själv?
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
Svar på tråden Lidköping med D