• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Isak O Emilias mamma

vad skönt de låter när ni säger att ni har det lungt.. ja har fullt upp me att tvätta bebis kläder fixa i ordning säng och resten av alla saker som behös göras innan det är dags... eftersom barnmorskan trodde det kunde bli tidigare så är det väl bäst att ha lite i ordning innan bebisen kommer... är ju inte så kul att behöva fixa allt när man kommer hem från BB....
    Som tur e är Isak trött idag så han sitter framför tv hela tiden...Emil ligger nämligen och sover då han nog elle är på g att få vinterkräksjukan!!  Hoppas verkligen ja slipper det!!!!!!!!

*Isak 030410 *
  • Miccca

isak: skulle de sätta igång dig eller??
    inte skoj att ha massa att göra när man kommer hem från BB, så det e väl lika bra att få det gjort nu innan, man vet ju aldrig när bebisar behagar att komma ut
    hoppas du slipper kräksjukan nu då.

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Isak O Emilias mamma

Nää det behövdes inte som det såg ut i måndags blodtrycket hade sjunk och ja e  inte lika svullen heller längre.. men bebisen låg så jätte långt ner tyckte hon.. men den är ej fixerad, men har fått sånna stickningar i muttan så därför trodde hon att det kunde vara på g...

*Isak 030410 *
  • Miccca

ja okej.. hoppas den vill ut lite tidigare då

• Isak O Emilias mamma

Hoppas ja me... bara inte på jul....

*Isak 030410 *
  • Miccca

nej det vore väl ganska tråkigt att ligga där på jul!

• Jen070912
    Isak: När är det du är beräknad? Hoppas det inte blir en julaftons bebis bara!

Miccca:
    Ännu en timma passerat... segt... segt...
    Trollungen Felicia 070925
  • Miccca

mini: hhhaahahaha.. ja jag e grymt uttråkad! Bläää.. har du nåt förslag??

• Isak O Emilias mamma

Mini: till den 9/1.. nää vill inte ha på julafton.. vill vara hemma med min stora bebis då ju!!

*Isak 030410 *
  • Mia med 2

mini: så den lille kissen fick namnet crazy?

här är det lugnt, jag är så mätt så jag tror jag spricker. Per och Romeo badar och Leia står bredvid badkaret i gåstolen. Måste packa kväll oxå, orkar nog inte göra det imorn + att jag nog glömmer nåt då oxå. snart börjar på spåret, någon som vet om nån rolig är med?

mini & miccca: ni får väl hitta på nåt ihop

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
Svar på tråden Lidköping med D