• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

clem: ska  ni åka nånstans??

ja vi får kanske ta å göra det..

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912
    Miccca: Jag har verkligen noll förslag känner jag. Ska nog se På spåret o filmen som kommer efter det, visserligen har jag sett den men vad ska man göra?

Clem: Ja Crazy fick det bli... han åkte med på traktorkärran igår och trillade av i Lovene den token... Vart ska ni åka?

Isak: Okej, då är jag med. Hoppas att du går förbi julen o nyår då eller får innan.
    Trollungen Felicia 070925
  • Miccca

mini: nästa gång det blir nåt sånt här så får vi träffas tycker jag, så slipper vi sitta själva iaf

• Camilla86

hej hej sitter här med en grinig (unge)  hihi men nu fick danne ta över har vart på kållandsö men han typ e grinig nästan hela tiden. han bli alltid sån när han få tänder och så blir han snuvig men hoppas det går över snart.
    blev fikat på torsdag?? vilken tid???

Liam våran älskling
  • Mia med 2

så sent som möjligt på torsdagen, typ tre eller så skulle passa bäst för mej...

mini & miccca: romeo som ska leka med faster imorn, åka till badhuset och lite sånt. Leia kan man direkt inte åka nånstans med...

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Miccca

clem:jahaja,, vad kul för honom! Nää jag förstår vad du menar.. man blir ganska osocial när de har RS.

• elia82

Go kväll.....
    Nu är det färdig kkalasat o jag e helt slut!
    Jimmy sprutade ner typ hela vardagsrummet inklsive tapeten med julmust, som tur gick allt bort efter ett jävla massa skurande. Emilia hällde välling på golvet ett flertal ggr o Alicia kissade ner sig....
    Skönt att nästa kalas inte blir förrän i maj....

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

elia: åh fy,. ja jag kan inte säga att jag e avundsjuk direkt
    hur lyckas man spruta ner hela rummet med julmust??, han måste ju ha skakat flaskan typ 1000 ggr!! å välling på golvet.. stackare!

• elia82

Miccca:
    Samuel hade skakat den o tappade den på golvet. Då tog Jimmy upp den, sprutade ner sitt eget ansikte, fick spelet o riktade den mot bokhyllan o höll den så tills jag kom inspringande o ropade:Va fan göööör du!!!! Så inte nog med att jag fick torka väggar o möbler, jag blev även tvungen att dra ut bokhyllan o torka bakom pga att det runnit ner julmust bakom.......
    Nu har jag precis städat hela lägenheten så nu e de dax för mig o krypa till sängs...
    Ha de gott!!

Clem:
    Vi köpte chokladmoussetårta och hallon/vitchokladmoussetårta.Jag ääälskar hallontårtan!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

elia: haha vilket pucko!! gud vad gott det lät med mousse tårta! får nog testa det nån gång.

Svar på tråden Lidköping med D