• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Isak O Emilias mamma
    GOD JUL ALLIHOPA!!!!!!!!!
    *Isak 030410 *
  • Mia med 2
    HOPPAS ALLA FÅR EN RIKTIGT GOD JUL

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Camilla86
    VILL HÄLSA ALLA EN RIKTIG TREVLIG JUL

GOD JUL

Liam våran älskling
  • lenabolin

Micca - hmm vi får göra det. Kommer ju ändå va inne med han för att hans ska bli frisk. Sen får vi se hur det blir med dopet. De barn som vill komma får komma och de som inte vill bli smittade får stanna hemma. Men som det är nu så är han ganska oki ändå. Som jag fattade det som på doktorn så ska små barn som är riktigt små bl extremt sjuka om de blir smittade. Men jag får väl ta ett rs grej i mellandagarna

GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA.

• QiTaS
    Clemenza skrev 2007-12-23 14:53:08 följande:
    Får hoppas det kommer mer snö! *tjohooo*Elia: här försöks det städa.. hum gick sådär. alla somnade. men men bara dammsugning och lite småplock kvar. ikväll kommer solveig och christer hit för uppesittarkväll.Qitas. NEJ, fy usch vad tråkigt. stackare, får hoppas att du coh tommi håller er friska iaf.hur ska alla fira julen imorgon då?
    Vi åkte hem till mamma igår och så skulle vi till moster idag, men så ville inte min kusin att vi skulle komma ifall vi fortfarande smittade. (barnen va bra igår kväll) Så de blev en jul hemma med mamma å systrarna istället. Men de e lika kul för de!

Nu har jag sovit min traditionella lur undertiden som de e Kalle =) Lukas väckte mig nyss. Snart kommer väl tomten oxå. Hur har ni andra haft de/har de?
  • lenabolin

Min lillkille är frisk nu. han skrattar och ler och har återfått sin färg på kinderna och äter som bara den. Han svepte 180 ml strax innan tomten kom. Hmm får se om det håller i sig.

Blä trött på julgodiset nu..

• Miccca
    Lena: vad skönt att han verkar bli bättre!

Alla: nu har jag fått en konstig idé att Vilmer ska heta Wilmer istället.. hmm hur ska jag göra??

jag som hade svårt för att ens komma på vad han skulle heta,, kunde jag injte funderat ordentligt då.. gaaah jag blir tokig på mig själv!!
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca
    cam: ja det vet jag , men hur ska jag göra med namnet! ska jag ha kvar V eller byta till W
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-12-25 00:11:35 följande:
    cam: ja det vet jag , men hur ska jag göra med namnet! ska jag ha kvar V eller byta till W
    De e väl tjusigt me W =)
Svar på tråden Lidköping med D