Miccca: varför ändra? jag håller med marie, fortsätt med den regelrätta stavningen
Gårdagen började skit, jag spydde endel på förmiddagen men sen blev det bättre och jag mådde mest bara illa. Vilket resulterade i att aptiten inte var på topp och jag inte åt sååå himla mycket mat. Först åkte vi till svärföräldrarna, där vi åt dopp i grytan. hur kan nån tycka det är gott? BLÄ! Efter att familjen Wenne sovit middag åkte vi hem till min mamma och micke. mickes alla barn var där så det var kul att träffa dem, två hade jag ifs träffat tidigare. var bara min bror som saknades.
hemma hos mamma åt vi julbord och kollade på kalle anka. sen åkte vi tillbaka till svärföräldrarna och fick julbord där oxå. sen vid åtta kom tomten, Romeo var livrädd för tomten men när vi satte Leia i tomtens knä blev det lite bättre för honom. Sen när innan tomten gick vågade han till och med sitta i tomtens knä
vid elva var alla julklappar öppnade, fasen vad mycke julklappar man fick öppna. Leia somnade medan tomten fortfarande var på besök. detta året öppnade Romeo sina julklappar själv.
strax före tolv var vi hemma och somnade rätt fort.