• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

lena: haha vad rolig hon e

elia: han e ju så go samuel,, charmar alla tjejer

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • lenabolin

Elia: ja han va jätte söt samuel.

clem: Jo det är väl så. Den tiden känns väldigt avlägsen för mig. Har tillbringat kvällen med att STRYKA, mamma kom ut i köket och va chockad. hon fråga om nått va fel för jag brukar ju aldrig stryka. Antar att jag har blivit såpass "mammig" att jag vill att mina barn ska se fina ut.
    hur blir det på nyår då? Cornelia sa idag att hon ville åka hem till borås. Hon va less på mormor och morfar. Fast det vaklar väl från dag till annan. det blir ju ganska intensivt när man bor så tätt inpå.

• Mia med 2

lena: här hemma är det oftast Per som stryker

gör alla idag då? själv ska en snart ut till örslösa på julgröt, solveig & c/o ska oxå ut och även chrilles föräldrar..

• elia82

Miccca & lena:
    Tackar! Era är allt bra söta de också!

Clem:
    Ska snart ge  mig fram till stan i det "roliga" vädret. Daniel e ledig så i dag får han va hemma med barnen. Ska försöka hitta lite kläder till mig..... försöka går ju alltis iaf!
    Ha det så bra hos svärföräldrarna...

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Laban81

Jag kollade nyss mitt konto... Ligger tydligen 3000 minus?? Hur fan ä de möjligt?!
    Har nån vart me om de?

• Miccca

elia: ja de e söta ibland.. haha när de e snälla

laban: men va fasiken.. så mkt ska det inte gå att övertrassera.. max nån hundring tror jag!!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

jag hamnade 2500 kr en gång då hade jag en resa som jag hade bokat som låg å väntade på att dra .. sen drig den då hade jag ibga pengar på kontot . så hamna jag minus..

fan va rörigt det blev men hoppas du förstår ändå

Laban81 skrev 2007-12-28 22:50:04 följande:
    Jag kollade nyss mitt konto... Ligger tydligen 3000 minus?? Hur fan ä de möjligt?! Har nån vart me om de?
    Liam våran älskling
  • Jen070912
    Laban: Det går att komma massa 1000-lappar minus om man betalt med kort och handlat på massa ställen ungefär samma dagar. Särskilt nu kring jul då alla inte samlar alla babsköpen varje dag. Har legat - 10 000 som mest. Men då hade det dragits taxfree varor + massa annat ca 3 månader för sent.

Lena: Vad gullig hon e, så skoj när de pratar o uppfattar saker, kul att se vad som rör sig i ett barns huvud! Syns imorgon ska bli skoj!

Får oxå säga tack för en trevlig sväng på stan, trots att jag avvek tidigare. Blev som tur var inte mer julbord hos svågern. Blev massa hemmagjorda pajer med mumsiga fyllningar! *mumma* Så gott med något annat än julbord. När blir nästa fika? Dags att dra igång efter nyåret hemma hos nån? Jag startar om ni vill!!!
    Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

bra jennie, då ses vi hemma hos dej, säg när du kan

lena: ses imorgon, har precis gjort klart Phoenix kort  och slagit in presenten.

Svar på tråden Lidköping med D