• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Yes.. sambon e såpass pigg så JAG tycker han kan vara hemma med barnen ska bli sååååååååå skööööönt att vara lite för sig själv för en gångs skull!

Ses snart!!

elia: blir du med??

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca
    Mellandagsshopping med fika/lunch kl 11.00 på torget:
    Micaela (utan barn) om sambon e pigg!
    Camilla tar med Emma min syster dotter
    Lena (Utan barn)
    Jennie (antar att Felicia är med)
    Mia (utan barn -tjohoooo)
    Marie (om Samuel är bättre, skriver här i morgon bitti o talar om om vi blir med)
    Jennie (utan barn)
  • Camilla86

får passa på att tacka för en trevlig dag ser redan fram till nästa

Liam våran älskling
  • Miccca

Slänger också iväg ett tack för en trevlig dag..

• Mia med 2

tack för idag, när bli nästa gång?

• lenabolin

Det va kul o hänga med idag. Kul o gå på stan utan barn. Fast det blir ändå att man pratar om barnen och köper kläder till dom. Vad prata man om innan man fick barn och vad köpte man för något?

• lenabolin

Måste bara få berätta några roliga grejer Cornelia sagt de senaste dagarna:

Min syster pratade med sin pojkvän igår och undrade lite om honom. Hon frågade om han va lång och så vidare så kommer frågan Har han snopp. Jo det har han säger min syster då. Sen så funderar hon ett tag och så säger hon. Pojkar har snopp och tjejer har nagellack! Hon är så skön ibland.

Sen idag så har min pappa suttit framför datorn i kontoret och arbetat bort det allra sista inför sin pensionering och då har dörren vart stängd och Cornelia har inte fått störa. Så när han är klar så går jag och sätter mig och surfar och så ska pappa komma in och fråga mig nånting om vad jag vill dricka till maten så stänger Cornelia snabbt dörren och säger Gå ut morfar, min mamma ska jobba!

• elia82

Tack för i dag töser!!...Samuel tackar oxå

lena:
    Va rolig hon är!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

lena: vad söt hon är jadu, man köpte sprit och kläder för pengarna och pratade om helgens bravader samt lite tentasnack oxå

Svar på tråden Lidköping med D