Hur tusan har ni hunnit skriva nästan 100 inlägg på julhelgen sen jag var inne sist?! Helt förundrad... en annan har ju sprungit runt som om man haft eld i baken för att bli klar med allt i tid och hinna fixa allt osv. Vi har mer eller mindre bara börjat vårt julfirande.
Den 23 var vi på uppesittarkväll hos Lisa o Skog, julafton - julbord hos mina föräldrar på dagen och Andreas familj på kvällen. Igår var vi 16 pers på julbord hemma hos oss (familjer syskon o sånt) och på kvällen julfest med vänner, fast det blev inget. Idag blir det julbord med Andreas kusiner o familj, imorgon julmiddag hos Andreas bror, nästa dag julmiddag med min morbror + fam, sen är det dop och nyår... *pust*
Clem: Häftig gran! Det gick sådär med allt pyssel o sånt jag hade kvar. Vi klädde granen julaftons morgon men sen flöt allt på.
Miccca: Jag säger som jag sa från början, jag älskar bokstaven W så helt klart det!
Lika bra att båda barnen åker på vattenkoppor nu direkt då de är små, ju äldre man blir ju fler följdsjukdomar kan det bli. Är man pensionär ca 65 år o uppåt kan man till o med dö av följderna. Så smitta på bara!
Jag kan inte lägga in bilder, försökte göra så som Mia o Camilla skrev, men det funkar inte. Måste man ha någon speciell funktion? Det blir bara texten som syns då jag försöker.