• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

isaksson: japps. fast resan var bokad rätt lång i förväg sen var det nog bara ett plus att de gifte sig

Tacokväll hemma hos mej fredagen den 23 november. Vilka vill komma?
    Vi gör så att jag och Elia handlar maten, sen delar vi upp summan mellan de som kommer.

• Miccca

Mini: blir kanon.. så ställer jag mig vid roma vid 16 okej jag tar med pengar.. ungefär vad kostar det? Så man vet på ett ungefär

Laban: tack för underbart god fika, ses imorgon! Kom på att vilmer äter ju typ vid 11 så det kanske e bättre att vi ses på bvc när han har ätit, vi ska vara där 11.45.
    Blir det bra? Annars kanske jag kan ta med en termos iofs å mata honom där, vi kan ju höras på morgonen!

Clem: jag kommer iaf kan ju för allt i världen inte missa TACOS hehe

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • lenabolin

Minizzen - Jo det va skojsigt. Vårat babygym som jag så fint montera upp åt Phoenix ramla över honom inte en gång utan 3 gånger! så de fick inget glatt samtal av mig idag ullared!! Anars så håller jag på o storstädar. Hade ett kryp här inne förrut och då får jag panik, men det kommer säkert från nått utifrån nu när det är höst och allt!

• Mia med 2

isak: är det både tjej och killnamn du vill ha? har ni något förslag?

lena: kasst att babygymmet ramlat ihop så mycket, vad sa de när du ringde?

• elia82

Clem:
    Jag kommer!!...men det vet du ju redan
    Daniel jobbar den natten men denna gången SKA jag fixa barnvakt!

Ska vi göra så att alla tar med sig  sin egen "dricka" blir väl lättast så eller vad tycker ni? Alkoholfritt kan vi ju iof köpa när vi handlar maten???

laban:
    Tack för fikan i dag!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: ja, det tycker jag låter som en bra förslag. jag har fixat barnvakt till Romeo, så han ska sova hos farmor och farfar. får se om jag lyckas fixa iväg Leia oxå, fast bara över kvällen, Per slutar sen vid elva och då borde han kunna plocka upp henne någonstans kanske ska checka med min syster om hon kan ta Leia några timmar (nu tänker jag högt (läs skrivandes) här)

• elia82

Clem:
    Vad bestämde vi om fikan nästa vecka? Skulle vi va hos dej, o när isf?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

hej hej jag komme jätte gärna på taco kväll hos dig :) 
    I dag e man 3000kr fattigare men mer saker i hemmet å alla julklappar klara.. va skönt hihi..

Clemenza skrev 2007-11-08 16:56:59 följande:
    isaksson: japps. fast resan var bokad rätt lång i förväg sen var det nog bara ett plus att de gifte sig Tacokväll hemma hos mej fredagen den 23 november. Vilka vill komma?Vi gör så att jag och Elia handlar maten, sen delar vi upp summan mellan de som kommer.
    Liam våran älskling
  • Isak O Emilias mamma

Clem: ja både tjej o killnamn vill ja ha!! Har inga förslag direkt!

• Mia med 2

elia: skrev om det längre upp (är för trött för att skriva igen)

camilla: vad kul! hittade du något skoj i ullared?

isak: det är svårt med namn, Ville och Dante är stora favoriter hos mej. Tjejnamn är oxå klurigt. har du kollat runt lite på olika namnsidor?

nu ska här sovas *gäsp* Barnen sover och Per jobbar.

Svar på tråden Lidköping med D