• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

ok då ses vi där      

Clemenza skrev 2007-11-11 19:32:24 följande:
    camilla, japps jag ska dit runt 10elia: själv har man vart i örslösa hos svärföräldrarna, du då?
    Liam våran älskling
  • Miccca

Clem: här e jag!
    Vi har haft en jobbig helg med att Amelia fick sin jäkla krupp igen så vi fick åka in å inhalera å få kortison å nån ny hostmedicin, men nu verkar det bli bättre *hoppas hoppas*

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

cLEM.
    Har städat som en tok inför fotograferingen i morron (mäklaren kommer hit o tar bilder)
    Sen så har vi vart i majåker hos Daniels föräldrar. Min pappa får jag fira på tisdag för han är i England på bröllop.

Miccca:
    Fy vad jobbigt! Hppas verkligen att hon får vara frisk nu.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

åhh va jobbigt    tur attt det e bättre nu ....

Miccca skrev 2007-11-11 20:03:16 följande:
    Clem: här e jag! Vi har haft en jobbig helg med att Amelia fick sin jäkla krupp igen så vi fick åka in å inhalera å få kortison å nån ny hostmedicin, men nu verkar det bli bättre *hoppas hoppas*
    Liam våran älskling
  • Miccca

Elia å camilla: ja det e inte kul alltså! Hon hostade typ var 10:e sekund tills hon spydde ner hela sängen! Men nu hoppas vi att det e på bättringsvägen, hon får vara hemma från dagis imorgon för säkerhets skull!

• Camilla86
    Miccca skrev 2007-11-11 20:41:28 följande:
    Elia å camilla: ja det e inte kul alltså! Hon hostade typ var 10:e sekund tills hon spydde ner hela sängen! Men nu hoppas vi att det e på bättringsvägen, hon får vara hemma från dagis imorgon för säkerhets skull!
    kikar in här en sista gång för i kväll:)  kom nyss hem har vart på mcdonalds mmm va gottt
    ska lägga mig nu då jag ska till babycafet i morgon...
    Liam våran älskling
  • angYY

Micca; Usch då! Kan inte vara lätt o vara liten o inte riktigt förstå varför man ska behöva hosta så man spyr. =( Men skönt om d e på bättringsvägen =)

Här har vi snö idag! Var lite förtjusning i rösten´förut när jag upptäckte det o var tvungen att tala om det för mig själv för att förstå d. E väl iofs för tidigt för att d ska få ligga men jag älskar snön =D

E lite nervös...ska in på UL idag igen o förhoppningsvis få en bättre läkare som inte ger upp utan verkligen mäter allt. Så får vi väl se hur tjock min lilla Pyret är. =)

Have a nice day girls!

• Mia med 2

Godmorgon mina damer (o ev herrar som tjuvläser)

miccca: usch då, stackars liten. skönt att det verkar va lite bättre.

elia: kul, kan förstå att du fått städa som en tok. ska lägenheten läggas ut sen på nätet så man kan kika?

angyy: snö? vi fick lite snöblandatregn förut när jag hämtade tidningen annars är det snöfritt här i stan iaf.. lycka till på ul!

camilla: ses om en stund då!

• Miccca

Angyy: nää det e ju så synd om de,. för de förstår ju inte varför liksom! Men nu verkar det bli bättre, men hon e ff jättetrött!

Clem: ja det e skönt att det verkar bli bättre.. när skulle vi fika på fredag? fm eller em?

• Mia med 2

micca: ingen aning, förslag?

Svar på tråden Lidköping med D