• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

miccca: hon kanske blir livrädd om jag kommer dit och ska kika i hennes mun

isak: usch då, stackars liten. undra va de drömmer om när de drömmer mardrömmar..

• Isak O Emilias mamma

Clem: jaa det kan man ju undra.. men isak har börjat komma ihåg nu så han kan ju berätta det när han vaknar..

• Mia med 2

isak: vad drömmer han om då?

• Camilla86

min systers dotter berätta en gång att hon drömt mardröm för hon grät när hon sov över här så jag frågade på morgonen.. det handlade om att alla i hennes familj fick fika ute men inte  hon.... va söt hon är :)

Liam våran älskling
  • Isak O Emilias mamma

Clem: det kan vara allt möjligt... Vi avlivade ju våran hund för ett tag sen och då drömmde han om det och sen när jag skulle till mvc trodde han att jag me skulle bli avlivad.. stackars liten!!

Och det kan bara vara en sån sak att när han fick sin nya fyrhjuling drömde han att den gick så fort att det inte gick o stanna.. så det behöver inte vara så farliga saker dom drömmer om bara något som hänt under dagen fast det blir väl tusen gånger värre i drömmen!

Isak världens bästa unge
  • Miccca

clem: haha vi får testa å se

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Hej hej tjejer!!
    Va tvungen o kika in en sväng innan det är dax för sängen. Jag o Daniel har vart på bio i kväll, såg Solstorm.Riktigt bra faktiskt! Daniel tyckte dock att den va sådär. Nån annan som sett den?

MICCA o CLEM:
    Tänkte höra om ni tar med 1 eller 2 barn på torsdag, o isf: litet eller stort?

isaksson:
    Va kul att du hittat hit!
    Allt bra annars?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Isak O Emilias mamma

Elia: jaa allt är bara bra förutom foglossningarna då.. men men .. själva då?

• elia82

Isak:
    Det e bara bra förutom en gynnande förkylning, men man ska väl överleva det också .
    Jobbigt med foglossning, är du sjukskriven fram till förlossningen nu då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Elia: det blir ett barn å det blir Amelia, så hon får leka av sig lite, hon missade ju fikan förra gången! vem tar du med?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
Svar på tråden Lidköping med D