• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • elia82

Clem:
    Har de gift sig, va kul!!
    Vågar nog inte ta premiärturen på cykeln med Samuel i dag. Känns lite för kallt.
    Men jag dyker upp 10.25 iaf, får väl ta o promenera. Det kan ju behövas

Lena:
    Alicia är också helt tokig i Fiffi, sover varje natt med sin fiffi-docka. Vi trodde att fiffi hade slutat. Har helt missat att det börjat igen. Vilken dag/dagar o vilken tid går det på?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

lena: är det den där fiffi förgätmigej? *nynnar i huvudet på en melodi* ja, jag tycker det är riktigt kul. tycker om micke jättemycket. *så glad* Romeo har oxå börjat sjunga mer och mer, fast då mest på barnlåtar men kents nya är riktigt bra!

elia: ja, det är riktigt kul! gör du så, du får komma när du vill.

• lenabolin

elia- det är på dvd, finns på ullared. hon får se ett avsnitt varje morgon så hon kommer ur sängen i tid.

clemenza- jo fiffi forgetmigej precis. kul när de sjunger tycker jag. nu ska jag bada liten, eller stor eller vad ska jag säga

• Mia med 2

lena: om man jämför med Leia kommer han nog va liten några månader till kul att ni kommer till stan i helgen!

• Isak O Emilias mamma

Clem: kul att din mamma gift sig!! Du får hälsa grattis från mig!!

• Mia med 2

isaksson: ja det ska jag göra sen när de kommer hem.

tack laban för fikat. kul att träffas idag!

ska vi va hos mej nästa vecka funkar bara torsdageftermiddag eller fredag för Per jobbar natt och vill sova i lugn och ro på dagarna

• Jen070912

angyy: Visst kan vi plocka upp dig på vägen imorgon, visst var det ett blått hus på vägen vid tappen? Åker från mig (Mellby) vid 18, så om du kliver ut så vi ser dig funkar det skitbra. MEDTAG PENGAR FÖR EV. KÖP, BET PÅ PLATS!!!

Miccca: Ang morgondagen, du kan komma direkt ut till mig vid 16.15 ungefär, för kompisen tar sig ut på egen hand. Så behöver ingen av oss tänka på nån speciell tid så samåker vi dit sen. Hoppas att det blir bra?! MEDTAG PENGAR FÖR EV. KÖP, BET PÅ PLATS!!!

Laban: Tack för fikat, verkligen skojigt. Syns nästa vecka då tjejer!

Camilla: Hoppas att du hittar massa skoj grejer i Ullared idag. Var lagom med folk igår då jag var nere. Hittade hur mycket som helst.

Lena: Superskoj att ses igår!!! Så söt lille grabben, eller ska jag säga stora?! *fnissar* Aningen större än min lilltjej.

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912

Miccca: Nya planer, du kan lifta med Anna ut till mig, så stå vid Roma kl. 16 så plockar hon upp dig. Hon kommer i en silvrig bil o hon är lång o smal med brunt axellångt hår. Hoppas att de är ok med dig. Så slipper ni båda köra.

Trollungen Felicia 070925
  • Isak O Emilias mamma

clem: Ok.. e dom på smekmånad?

Är det ingen som kan hjälpa mig med några fina namn.. tycker det är skit svårt!!

• angYY

Mini; Jättesnällt! D enda blåa huset på Storgatan typ. =) Storgatan e d som man svänger in på vid tappen som går rakt igenom järpås...vårt e tredje sist på vänster sida. Men om jag går ut så står jag där ute o väntar =) Skickar mitt mobilnummer så du kan ringa ifall ni inte hittar mig =)

Svar på tråden Lidköping med D