• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

vad bra. vi fick nya luckor för ca 4 månader å det blir en sån föränding i köket.
    men står på kö för en större lägenhet så nu orkar jag inte lägga ner för mycket enegi för att få det som man vill.. men det blir roligare när man får större då blir det mycket shoppande   hihi

Liam våran älskling
  • elia82

Clem:
    Va fint köket blev, kul att få se det "irl" i morgon. Ska testa o cykla för första gången med Samuel i morgon. Ska bli intressant o se vad han tycker om det

Nu ska jag snart krypa till sängs, sov så gott töser!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Elia: det går säkert bra att cykla med honom, sov så gott å hoppas att samuel gör det också

Ska bli kul att ses imorgon igen allihopa!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Clem:
    Hoppas du fortfarande e vaken så du hinner se derhär.
    Först NU säger Daniel att hans kurs inte börjar förrän kl 10 i morgon så han hinner lämna Alicia på dagis. så är det okej om vi möts utanför dig kl 10.25 ist?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: ja det går utmärkt. kommer säkert gå bra att cykla med samuel oxå

• Isak O Emilias mamma

Clem: nää det är nog inte specielt kul att fylla år i slutet av december!!

• Camilla86

I dag har man fått sovit 4 timmar å ska åka till ullared *gäsp*  Liam har vaknakt visst danne tog honom men jag vaknar ju så fort han börjar gny lite .... tror de e en tand till på väg .. han e snorig å gnällig ......

Ha så kul på fikat i dag tjejer

Liam våran älskling
  • lenabolin

camillia - jag va på ullared igår. Det va lagom med folk.

Clemenza. Kommer aldrig ihåg att ni hade blåa skåpsluckor. Det blev skit snyggt ju..

Näh nu är det dags för dagis. Cornelia ska bara se klart på fiffi, hennes favorit.. nån annan som har sett fiffi? Den är faktiskt rätt bra.

• Mia med 2

lena: nja, mer turkosgröna än blåa

fick ett sms från min kära mor strax före sex i morse..
    "du hade rätt, nu heter Micke oxå Wenne".

• lenabolin

clemenza - ja jo jag mena det. Men snyggt blev det i alla fall! Skoj att din mamma har gift sig.

Cornelia började sjunga på kents nya låt i bilen igår. Man hör bara i baksätet -*först kom ingenting och sen kom ingenting* Sen börja hon sjunga på nån annan låt med. Hon kanske blir sångerska när hon blir stor.

Svar på tråden Lidköping med D