• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Laban81

Clem: Ja kommer gärna, men Timmy skulle visst oxå bort samma kväll. Ska försöka fixa barnvakt, men de ä tyvärr inte så lätt har vi märkt.
    Ingen orkar ta hand om ett "dampbarn" :)

• Mia med 2

God morgon alllihopa!

laban: haha, dampbarn du får väl fjäska lite för svärmor? Annars får du ju självklart ta med dej honom.

Inatt vaknade Leia bara två gånger och ville ha mat, det bättrar sig igen. Funderar på att slopa att ta Romeo till dagis idag. Ingen lust att gå med honom till dagis, måste ju ta med mej Leia oxå för Per sover då han jobbat natt. vilket betyder att vi sen måste gå hem för att byta vagn, för att sen gå fram till stan, sen hem, byta vagn och sen hämta Romeo. vem orkar det i det här vädret?
    så jag tar med båda barnen till stan och åker då bussen till stan. man känner sig riktigt handikappad nu när bilen är på service. *suck* varför fick inte vi någon snö?

• elia82

Clem:
    Jo jag såg det men undrade om ni bestämt om det blir på tors eller på fre. Jag kan komma om det blir på fredag, jobbar på torsdag. 
    Visst är det jobbigt när man är själv med 2 barn. Man känner sig aningens låst! Hade jag vart du så hade jag väntat tills Per vaknat o traskat fram hela familjen ist, så slipper du kämpa dig fram ensam.
    Ha det så bra!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • lenabolin

Clemenza - de va jätte snälla och sa att jag skulle skicka tillbaks det och skriva vad jag ville ha för ersättning för det. Men jag använde leksakerna ändå idag och satt de i ett snöre i barnvagnen.. skit bra.

• Mia med 2

elia: nja vänta till per vaknat hinns inte, han ville sova till fem i eftermiddag.. får helt enkelt åka själv med båda barnen i bussen... ska vi bestämma fredag då?

lena: vad bra att de va trevliga i telefonen iaf

• elia82

Clem:
    Sover han till kl 17!!
    När kommer han hem då?
    Daniel kommer hem 7.30 när han jobbat natt, är uppe tills han lämnat A på dagis kl 9 o sover sen till 14.30.
    Här är det hårda bud!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Clem: Vilken tid blir det på fredag?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

AngYY: Fick ditt nr, så jag ringer om jag inte ser dig. Vi åker i en silvrig bil iaf, kompisen ska köra.

Miccca: Det blir kanonbra! Produkterna kostar från 85 kr för 12 teljus (värmeljus) å sen uppåt. Tänkte ta med mig en 500-lapp så har jag ifall jag hittar något skoj.

Clem: Räkna med mig på tacos, vilken tid sa vi?

Elia: Tycker nästan det e lättast att alla tar med sin dryck oavsett vad de vill dricka. Alla har ju så olika smak. Då får ju alla precis vad de vill och lite dryck kan väl inte va så svårt att bära med sig om ni är snälla o köper maten?!

Camilla: Var det mycket folk i Ullared igår? Hittade du mycket skoj?

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

elia: han jobbar 23-7 och lägger sig vig halv nio ungefär. ja, han sover mer på dagen när han jobbar natt än vad jag gör på natten men hellre att han sover längre än att umgås med honom när han är trött och grinig, då är han värre än Romeo fast de dagar han inte jobbar dagen efter så sover han till två ungefär.

mini: då säger vi så att alla tar med det de själva vill dricka både till maten och resten av kvällen. vad sägs om klockan 18?

miccca: spelar ingen roll, när passar bäst?

• Mia med 2

någon som vet vart man kan köpa en slipsnål?

Svar på tråden Lidköping med D