• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Laban81

Miccca: Så då kommer inte ja få träffa minikorven?! Taskit!! :)

• Mia med 2

Godmorgon tjejer!

camilla: nä, stackars liten.

isak: jobbigt med foglossning, vilken v är du ä nu?

elia: jag tar med Leia för Romeo är på dagis.

Nu är det en skåpslucks-bytar-nisse nere i köket. Hoppas han är klart snart för jag vill ha frukost

• elia82

Go morron tjejer!!
    Sitter här o halvsover. Samuel höll låda mellan 02-04.30 i natt så nu e man lite seg! Tur va att Daniel va ledig iaf.
    Jag tar bara med mig Samuel i morgon, Alicia är på dagis.
    Vilka blir vi i morgon?

Ha det så bra allihopa!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: Leia har oxå varit jobbig inatt. tror hon kommit in i en tillväxtperiod, hon skulle äta vid 00, 02, 04, 06:30... jag kommer på fikan

• Miccca

Laban: vi kan träffas på fredag om du vill när amelia e på dagis!

Jag kommer på fikat så nu får du se till att bjuda på nåt riktigt smarrigt.. e sååå sötsugen

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Laban81

Miccca: Ä de jobbigt me båda samtidigt? Leo ä ju så stor nu så han ä ju praktiskt taget självgående...
    Ja ska la baka nåt va de tänkt, fast de får bli imorrn, innan alla kommer tyvärr. Jobbar ikväll...

Jo, de kan vi la göra, men de får bli innan 15 isf, för ja jobbar då me.

• lenabolin

clemenza - Phoenix kanske smittar av sig.. hehe.. så jag vet vem jag ska ringa på nätterna då när jag sitter o ammar. Cornelia Har börjat få tänder. Trodde hon hade fått alla men tydligen håller hon på o får de allra största tänderna längst bak. Tycker de hon har är stora men de här är ännu större. Det är därför hon betett sig så konstigt hela veckan och tuggat sönder 3 nappar. Kanske va därför hon fick sån kraftig diare med.

• Isak O Emilias mamma

Elia: nää är bara sjukskriven till den 14 men har sökt havandeskapspenning efter det ... hoppas ja får det för det blir ju lite jobbigt att jobba tolv timmar i sträck..

Clem: ja det är jobbigt... går in i vecka 31 i morgon!

• Miccca

Laban: blir bra det,, dyker upp tidigare som vi sa förut! snacka om dyr mobilräkning gaah det e väl bara att betala å se glad ut

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • ImLost

hej! har inte skrivit nåt här förut !

Eva ..bor i götene men har bott i lidk, dessutom kommer min Calle därifrån :)!

vi väntar vårt första barn i mars !

Foglossning ja ..usch har jag haft sen v 17-18 ..är i v 24 nu ..USCH vad jobbigt det är.

mvh eva

Lev HÄR och NU !
Svar på tråden Lidköping med D