• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Isak O Emilias mamma

Clem: trist när dom inte  e hemma... Emil är i gargaet och mekar med Isaks fyrhjuling som ej vill starta...
    Isak sover så det är tyst som bara den... vet inte vad man ska hitta på...
    Bara sitter och blegar runt på datorn...

Om det ändå bara kunde varit sommar

• elia82

Go morron töser!!
    Hur har ni det?

Här är det kämpigt, har abstinens som heter duga. Vid närmare beskrivning kaffe-abstinens Jag, mitt dumma nöt har haft sönder kaffebryggaren nu på morgonkvisten, å inte fan kan man äta frukost utan att surpla kaffe till. Gjorde ett tappert försök att blanda till en pulver-cappuccino men det smakade mest ettersött blask, ingen höjgdare! Så nu tänkte jag höra med er som bor här omkring o brukar handla på magasinet, vet ni om de säljer kaffebryggare? Daniel  är på kurs till 12 o så länge kan jag inte vänta!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Tjo ho!!
    Nu har det redan löst sig. Mia har svarat på mitt akutmedelande jag skickat o hon skulle handla så jag kunde åka med o köpa min alskade kaffebryggare!

MIA, DU E EN ÄNGEL!!!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-11-14 21:25:57 följande:
    Qitas: ska man ta bort liggdelen innan man fäller ihop vagnen?
    Ja, de e de enda jobbiga med vagnen.

Ja ha, jag trodde att gämförde med typ Brio nova eller nåt liknande. E de till Romeo du vill ha vagn?
    Clemenza skrev 2007-11-14 22:53:40 följande:
    qitas: har allt sett den i ditt galleri lite skillnad är det allt på baken då uj är 68 bred och racen, som vi har nu är 54, men sen kanske uj inte känns så bred för den är så lätt att köra? knepigt ändå hur de kan göra singeln 68 bred och duon 74 bred... 
  • Miccca

Qitas: ja det blir ju ganska tråkigt att hålla på med et hela tiden, men det får väl gå! Hade ju en UJ syskonvagn men Amelia vägrar ju att åka vagn så nu har vi köpt en singel

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-11-15 09:24:56 följande:
    Qitas: ja det blir ju ganska tråkigt att hålla på med et hela tiden, men det får väl gå! Hade ju en UJ syskonvagn men Amelia vägrar ju att åka vagn så nu har vi köpt en singel
    Vi hade de precis likadant, hade våran UJ duo i två månader. Lukas åker aldrig vagnen eller vill aldrig använda stå-brädan. De e nog mer vi som kan tycka de e skönt att han sitter i vagnen iband. För några dagar sen gick Tommi med barnen från Mölndals C och hem (ca 3 km) å de tog en timma för Lukas men han ville gå hela vägen iaf.
  • Miccca

Ja det e så synd, amelia provsatt bara vagnen sen ställdes den ner i källaren
    i somras var vi på borås djurpark, då satt hon i vagen i den största uppförsbacken sen gick hon RESTEN, fattar inte hur hon orkade

• QiTaS
    Miccca skrev 2007-11-15 09:38:15 följande:
    Ja det e så synd, amelia provsatt bara vagnen sen ställdes den ner i källaren i somras var vi på borås djurpark, då satt hon i vagen i den största uppförsbacken sen gick hon RESTEN, fattar inte hur hon orkade
    Vi köpte till en Carena sulky som vi använder ibland, en sån med liggläge å suflett. Men de e me stor protest han sitter i den. Jag fattar inte heller hur dom orkar, men Lukas har iaf hur mycket energi som helst. Får han inte va ute på dagen e han helt omöjlig att ha å göra med. Vad e de för UJ:s ni har?
    ~Lukas o Moa~
  • Miccca

Vi har ju en scooter till amelia men den har hon inte använt sen i juni! Kul när man köpte den i mars.
    Vi har köpt en UJ singel 07 i svart med brun liggdel!

Svar på tråden Lidköping med D