• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • QiTaS
    Miccca skrev 2007-11-15 10:12:22 följande:
    Vi har ju en scooter till amelia men den har hon inte använt sen i juni! Kul när man köpte den i mars.Vi har köpt en UJ singel 07 i svart med brun liggdel!
    Ne de e inte kul, man kan aldrig räkna me att de blir som man tänkt sig. Hur har ni de annars? Läste här att ni letar hus.....
  • Mia med 2

qitas: nej, Leia-peja Ja, hade det vart den stora vagnen hade det ju vart uj som var mycket smalare Romeo har en bra vagn, Leia har ifs oxå en bra vagn. men det är alltid kul att ha nya vagnar Romeo tycker om att åka vagn, åker han inte vagn så sticker han sin väg, inte går han vid sidan om och håller fint i Leias vagn inte.

elia: har du fått igång den nya kaffebryggaren? Jag, en ängel *ler för mej själv* Leia ville inte ha mat nu när vi kom hem, nu sitter hon på ett täcke nedanför och leker med en plasttelefon.

Ang: fikan imorn är det någon som är allergisk emot nåt?

• Miccca

Qitas: jo det e väl bra, barnen e lite småförkylda här men annars e det bra! Jo vi letar hus men det känns som om det aldrig kommer nåt bra.

Clem: vi e inte allergiska mot nåt men rejält sötsugen bara

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

micca & camilla: ok, då vet jag

händer idag då?

• Isak O Emilias mamma

Clem: Inte ja heller... kommer nog om det är ok.. Isak är på dagis i dag så är han inte dålig i morgon heller så kommer ja...

• Mia med 2

isak: kul att du oxå kommer

• Jen070912

Clem: Jag tål allt, men undviker nötter för Felicias skull. Dumt att skapa allergi chock om man inte behöver det...!

Idag ska jag till Överby o kika, blir fönstershopping för jag är totalt pank efter Ullared. *pust* Typiskt för jag lär väl hitta kläder till dopet idag bara för det. Jaja, får jag ju en anledning att åka dit efter löning!

Trollungen Felicia 070925
  • cizza

Camilla 86: Vad gör man mer på sidan? *nyfiken*

Svar på tråden Lidköping med D