• Charlotte87

chihuahua valp

vad æter dom? sover dom mycket?
    ute & går mkt?

ni som har kab væl berætta.. ska køpa en imorrn

• Svar på tråden chihuahua valp
  • LindasViggo06

vi får ha överseende med att tjejen är 19 bast gött fölk...

• Charlotte87

træffad av vad. skøt era egna djur. ett forum ær till før att fråga om man inte vet,. har ju aldrig ahft en sån hund innan så måste jag fråga,

• LindasViggo06

aha!!! *pekar* du hade inte gått! varför säga hej då om du stannar kvar och läser...

• Charlotte87

vad har min ålder med ett hund køp att gøra?

klanka ner . står stadigt tar inte åt mig. tycker du ær omogen som skriver så som du gør

• Surfinia
    Charlotte87 skrev 2007-10-29 17:59:26 följande:
    træffad av vad. skøt era egna djur. ett forum ær till før att fråga om man inte vet,. har ju aldrig ahft en sån hund innan så måste jag fråga,
    Jag tror att alla reagerade på att du frågar en dag innan du ska köpa din hund. Inte att du frågar, för det är ju bara bra.
    Lycka till med valpen!
    Vart finns han?
  • Charlotte87

men alltså . varfør skriva øver huvud taget om man inte har ett bra svar? detta blir ju bara helt absurt løjligt.

• Nea85

jag vet væl hur en hund ska skøtas har hund nu . rottis & shefer heerregud. grejejr va den att jag undra om de ska ha nått speciellt i børjabn. dom ska væl inte bara leva på torrfoder som ær uppbløtt osv.vad ær det før fel på folk,. har ni inge vettigt å sæga .håll tyst då

Charlotte87 skrev 2007-10-29 17:59:26 följande:
    Du hade ju både rottis i chäfer oc nu har du ju aldrig haft hund!
     VÄX upp innnan du skaffar dig en hund
  • Charlotte87

men alltså . varfør skriva øver huvud taget om man inte har ett bra svar? detta blir ju bara helt absurt løjligt.

• Miot

Kan man inte googla på nätet o kolla upp då? Fast jag håller med dom flesta, kanske skulle ha kollat upp det liiite tidigare än en dag innan...

Svar på tråden chihuahua valp