• Charlotte87

chihuahua valp

vad æter dom? sover dom mycket?
    ute & går mkt?

ni som har kab væl berætta.. ska køpa en imorrn

• Svar på tråden chihuahua valp
  • Charlotte87

herregud. man måste væl få fråga saker elelr. alla ger væl sina djur iolika mat å foder osv. va bara en fråga jag undra øver-. men så børjar ni tjata massa annat. æsch

• Miss Skellington

Köper du hunden av en seriös uppfödare kommer du att få veta vad hon/han gett den att äta och de skickar antagligen med lite mat, sen är det ju bara att köra vidare på det fodret. Var det inte så med din tidigare hund?

• Virriga Vera
    Charlotte87 skrev 2007-10-29 17:43:52 följande:
    men shiit læg av , tyst med er.
    Varför skall vi lägga av? Om man tar på sig ansvaret för ett nytt liv så bör man vara påläst. Har du dessutom redan en hund och måste fråga om valpars ät och sovvanor då är det läge att börja undra. Det mest naturliga är väl att din uppfödare kan svara på dessa frågor. För du har väl en bra kontakt med din uppfödare? Du skall dessutom få med dig alla vaccinationspapper och registreringspapper när du hämtar hunden, får du inte det så skall du inte ta med hunden hem.
  • Virriga Vera
    Charlotte87 skrev 2007-10-29 17:49:22 följande:
    fel med parishilton ?køper liksom inte hunden før det. dom ær gudomligt søta
    Söta eller ej. Det viktiga är att det är en Svenskfödd hund från en SKK ansluten uppfödare, att vetbesiktningen inte är äldre än en vecka och att den är chippad.
  • Charlotte87

jag vet væl hur en hund ska skøtas har hund nu . rottis & shefer heerregud. grejejr va den att jag undra om de ska ha nått speciellt i børjabn. dom ska væl inte bara leva på torrfoder som ær uppbløtt osv.

vad ær det før fel på folk,. har ni inge vettigt å sæga .håll tyst då

• Blåbärspaj

Jaja men då kanske man inte behöver fråga nån dagen innan hur den hunden funkar..eller?Jaja,lycka till.

• LindasViggo06

vad ska du ha hunden till? ska du låta den jobba med lydnad?

• Virriga Vera
    Charlotte87 skrev 2007-10-29 17:51:05 följande:
    jag vet væl hur en hund ska skøtas har hund nu . rottis & shefer heerregud. grejejr va den att jag undra om de ska ha nått speciellt i børjabn. dom ska væl inte bara leva på torrfoder som ær uppbløtt osv.vad ær det før fel på folk,. har ni inge vettigt å sæga .håll tyst då
    Dessa frågor skall din uppfödare kunna svara på. Det är väl bara att ringa dit och fråga. Om de inte vill eller kan fråga hade jag aldrig köpt en hund från den uppfödaren.
Svar på tråden chihuahua valp