• milimina

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

vi som hade BF augusti 2006! gamla som nya är välkomna!

Äldre trådar:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m5833194.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m7691494.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m9821365.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m11348493.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m13940491.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m16842954.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m20264831.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m23425452.html

fikatråden: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m22916764.html
    bebislistan: www.familjeliv.se/Forum-3-20/m11837977.html
  • Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
  • sabina82

norpan: är maken borta nu ? hur fungerar hans resande, alltså hur länge är han borta i stöten och hur länge är han hemma när han kommer hem ?

Tror att wille börjar piggna på sig, åtminstone är febern mkt lägre. skönt.

• sabina82

smurfan: ja jag hoppas att det håller i sig, nu sover han visserligen igen. har sovit sen 19.30 här i soffan. känns tryggast att ha honom nära nu.

• mollan nu

Just ja, Alma hade samma blöja på när jag hämtade henne som när Tobbe lämnade henne vid halv 9 i morse... Illa!

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Svirroo
    sabina82 skrev 2008-01-22 21:15:56 följande:
    smurfan: ja jag hoppas att det håller i sig, nu sover han visserligen igen. har sovit sen 19.30 här i soffan. känns tryggast att ha honom nära nu.
    Vi gav blåbärssoppa på sked det funkade bra...
  • Anke

skönt att han är bättre sabina.

* If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Pesco

Tack Anke. Ska försöka gå dit. Robin dansade när jag kom hem.

Han snurrar - ibland med händerna ovan huvudet.
    Han vaggar från fot till fot.
    Han ligger på mage och sprattlar med benen.
    Idag addat med ryggliggande kaotiskt glatt bensprattel!

Gwen Stefani förstås...

• Anke
    Pesco skrev 2008-01-22 22:53:40 följande:
    Tack Anke. Ska försöka gå dit. Robin dansade när jag kom hem. Han snurrar - ibland med händerna ovan huvudet.Han vaggar från fot till fot.Han ligger på mage och sprattlar med benen.Idag addat med ryggliggande kaotiskt glatt bensprattel!Gwen Stefani förstås...
    Nora dansar också jättemycket. det ser så himla kul ut =) och ibland så stampar hon typ småspringer på stället. hur kul som helst. ska komma ihåg att försöka filma lite.
  • Anke
    mollan nu skrev 2008-01-22 21:24:58 följande:
    Just ja, Alma hade samma blöja på när jag hämtade henne som när Tobbe lämnade henne vid halv 9 i morse... Illa!
    Illa!
    fråga dom hur rutinerna är.

vi lämnar vid 8.30 sen är dom ute till nån gång vid 10.00, dom byter innan lunch och sen efter sovstund och sen en gång på eftermiddagen.

för oss går det sådär med pottningen på dagis. tyvärr blir det bajsblöjor där, men det är ju så att det inte är samma ro och tid att sitta på pottan där som hemma.
  • Angel80

Ciaooooooooooooooo! Hemma från Italien igen. Guuuuuuuuuuuuuud vilka underbara dagar vi har haft, enbart god mat, goda viner och framförallt ruggigt exklusiv och fantastisk shopping. Vågar knappt se maken i ögonen när räkningen kommer nästa månad. Men men, gjort är gjort och jag har faktiskt handlat mer till honom än till mig själv. Han fyller ju år om några dagar. Vet att han kommer att bli överlycklig.

Nä nu ska jag hoppa i badet, idag ska jag bara ta det lungt och njuta av min resa.

Maken och lilleman är på dagis. Maken har precis lämnat lilleman för en halvtimmes tid. Vi får se hur det går. Han grät lite grand.

Igår hängde han heeeeeeeeeeeeeeela tiden kring halsen på maken och skrek i högan sky. Han är sååååååååå jäkla klippsk ungen. Vet precis att han kommer att bli lämnad. Tog honom en dag att komma på. Bara fröknarna kom i närheten skrek han. ingen kan komma och ta mig ifrån min pappa inte.

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006