Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

God morgon!
    Fru Puffen: Vilka underbara bilder du hade lagt upp! Blev jätteförtjust in din fjärrkontrolls-låda, kul idé!

• Septemberpyret
    LCroft skrev 2007-11-26 08:04:39 följande:
    Nu blir att gå ut och skotta snö, kul tycker Ida
    Visst är det härligt!
  • Septemberpyret
    Rori skrev 2007-11-26 21:43:16 följande:
    Såhär ser min dubbelpulpet ut
    Men gud så underbar!!! Var har du hittat den eller har du byggt själv...?
  • Septemberpyret

Hejsvejs!
    Kikar in en liten sväng, är ledig från jobbet idag! Äntligen har sambon gett med sig så nu blir hallen vit, så nu ska jag iväg och köpa färg!

Månsi: Jag har brukar göra rent ugn eller kamin med vanlig såpa, elda lite försiktigt i kaminen först så att den är lite varm, ha på koncentrerad såpa på glaset ochlåt det sitta ca en halvtimma och sen är det bara att torka bort smutsen! Kruxet är att det är lätt att bränna sig så var försiktig...

• Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-11-28 11:28:11 följande:
    Vad kul!! Lova att ta före- efter bilder
    Jag lovar! Det kommer att bli så bra! Dessutom ska jag till Lkpg och hämta soffan idag!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-11-28 11:28:39 följande:

HEJA!
    Trägen vinner heter det ju! Det har varit en kamp om denna hall ända sen vi flyttade in, men nu blir det ordning och reda! Har förresten glömt att fråga om ni (du och Mimmi) blev nöjda med porslinet...? Funderar allvarligt på att svänga förbi och handla lite idag också...!
  • Septemberpyret

Mori: Vad är det som har hänt...?

• Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-11-28 11:29:59 följande:

SJälv är jag ledig idag och barnen och maken är friska igen. Jag skulle passa på och storstäda huset idag, men vetni vad. JAg gick och la mig på sängen när de gått och somnade om. Skulle ju bara läsa tidningen! Och sov till 10.15. Så här hinns ingen städning med...
    Härligt, städningen finns säkert kvar till en annan gång! Hörde att ni varit sjuka, inte kul alls... Vi har äntligen fått dagisplats effter mycket om och men, det har saknats ca 50 st här istan, men i januari är det dags. SÅ skönt!
  • Septemberpyret
    Mori skrev 2007-11-28 11:34:32 följande:
    Septemberpyret: Vi var på vårdcentralen och träffade en riktig idiot till läkare igår:(
    Tråkigt, att såna ska finnas överallt... Hoppas att det löser sig!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-11-28 11:33:41 följande:

Ångrar att jag inte köpte av matporslinet också!!!
    Mmm, jag vill nog ha hela serien i så fall! Tyckte det var toppenfint! Säg till om du vill att jag ska handla åt dig också...!
Svar på tråden Vita hem del 6