Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

MiaMariah; jättekul att vi är 4 st än så länge! Jag försökte dra igång ett liknande projekt på jobbet men det var ingen som nappade, tur man har er!!!

• Mufflon
    MiaMariah skrev 2007-12-11 18:02:46 följande:
    Summan förresten - 50 eller 100?
    Vet inte, mig spelar det ingen roll!! Man får juh mer för 100kr 
  • Mufflon
    gemelli skrev 2007-12-11 18:46:16 följande:
    Har gjort några tackkort som ska skickas iväg, säg vad ni tycker. Blev inte helnjöjd med dom tyvärr (hatar skrivare, som alltid sviker mig) Ser det löjligt ut när jag klippt i koretet?
    Jättefint!! Ohh han är juh så söt
  • Mufflon
    Daggdroppen skrev 2007-12-11 19:16:52 följande:
     Vet du, han fick fria händer med det!!! Det blir inget kryss räcke, utan ett med "vanliga" stolpar. Eller vanliga och vanliga. Kanterna är frästa så hörnen ser lite mer bearbetade ut. Och både upp- och nertill är de lite bredare. Svårt att förklarara! Men det  blir bra och passar huset. Tror inte att ett kryssräcke hade passat.
    Va roligt!! Väntar ivrigt på kort!!

För övrigt är det ingen som har lite roliga bilder o visa så här på tisdagskvällen??
  • Mufflon
    MiaMariah skrev 2007-12-11 19:27:04 följande:
    jag har varit och shoppat en tomte plus ett matteusfat men vet inte om jag orkar fota ikväll.. förresten - jag har en amaryllis vars andra stängel inte vill växa! klippte av den första stängeln när den hade blommat klart men ska jag klippa av bladen från den också tro? jag vill ju ha en blommande stängel till!
    Jo, men lite orkar du väll??? *snälla*
  • Mufflon
    MiaMariah skrev 2007-12-11 19:55:07 följande:
    Och innan ni frågar - JA, det är en röd julstjärna i bakgrunden (Kajsa - det sket sig om du minns vår konversation) - fick den idag av Bostadsbolaget. Men det märks att vi har flyttat till ett bättre område - där vi bodde förut var den hälften så liten och då fick vi hämta den själva. Nu ringde de på dörren!Nåå - vad tycker ni om min söta tomte - jag och mamma var i en butik i deras stad för några dagar sen och då satt just denna tomte lite här och där i butiken så jag skojade med mamma och sa att egentligen borde jag köpa honom eftersom han följer efter mig hela tiden. Och vad satt inte inne på Iems på hyllan när jag skulle köpa Matteusfatet tror ni..? Så nu fick han följa med mig hem
    Klart han skulle med hem! En riktig liten raring

Och ett vackert fat oxå!!

Jag blir så sugen på o få ställa in granen oxå men det går juh inte än, då finns det väll inte ett barr kvar på julafton
  • Mufflon

MiaMariah; supernice!!

Mimmi006; Söta bokstäver!!

Gemelli; Kungsgran är perfekt, lite dyrare men väl värd pengarna, barar mindre och mkt vackrare tycker jag!!

• Mufflon

haha, och du bor såklart i Göteborg??

Svar på tråden Vita hem del 6