Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

Och Godkväll föresten!!

• Mufflon
    LCroft skrev 2007-12-12 18:45:12 följande:
    Klarar inte alls av att det är stötkigt, säkert recept på att man har en sur Nilla Men när det är nystädat då myser jag
    Jag håller med er tjejer, stöket suger energi!!

Jag fick ett trevligt mail idag från vårat bibliotek att min bok"vit jul" fanns att låna nu så det blir att skynda o hämta den imorgon!!

Hoppas på lite trevlig läsning o lite mysiga bilder!!
  • Mufflon

God morgon på er!!

Hoppas allt är bra med er borti stugorna runtom.

Nu ska jag läsa ikapp lite!!

• Mufflon

Kommer inte in till Ruffas blogg..Gråter Tycker juh alla era bloggar är så roliga!

JeaJea; Va kul, då blir vi en till!!

Lynn84; Jag bakade lussebullarna i långpannan som det oxå fanns ett recept på, de blev suveränt goda!! Jättegott me mandelmassa i!!!

• Mufflon
    lillafruluva skrev 2007-12-14 09:11:14 följande:
    Hm, alla skriver om lantlivsbullarna, lika bra att jag gör dem med!!
    hehe, ja de är absolut värda att testas!! Jag tror inte du kommer bli besviken!

Och Lantliv; vilken trevlig tidning! Supernice!!
  • Mufflon
    Peak skrev 2007-12-14 13:19:25 följande:
    jag klarade det nu - men blev nog krånligare än det borde bli... tack ändå!!Jag röstar för 100 kr (hoppas nu det jag tänkt ut finns kvar!!)
    Håller med, röstar oxå för 100 kr ( Har dock inte klurat ut vad jag ska köpa )
  • Mufflon

God morgon på er! Vilken fin bild fluffiga och med underbar bakgrund!!

Och Mimmi006; Underbart kök!! Vill ha...

Nu ska jag ut i skogen o plocka lite  mossa sen blir det dansuppvisning med lilltjejen och sen e det bara o åka direkt till jobbet!!

Usch, det verkligen suger att jobba heltid, hinner inget annat känns det som!!

Ha en trevlig fortsättning på helgen ni alla!!!

• Mufflon
    mimmi006 skrev 2007-12-16 10:38:14 följande:
    Mufflon- samma här! Längtar efter jul och ledigt (läs måla/ bygga )!!!
    hehe, jag jobbar tom fredag sen e jag ledig nästan två veckor; tänkte nästan dra igång med hallen då! (Läs beror på gubben såklart)
Svar på tråden Vita hem del 6