Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

alabaster skrev 2007-12-04 08:29:18 följande:
    Oj... hur fixar jag det?
    Oj, ja jag är helt fel person o fråga, helt oteknisk Generad men nån annan kanske kan..?
  • Mufflon
    numberone skrev 2007-12-09 11:48:40 följande:
    När var det bilderna från Julia kommer i tidningen?!
    Idag, aftonbladets söndagsbilaga!!    Måste köpa!!!
  • Mufflon
    juliah skrev 2007-12-09 13:22:42 följande:
    Syltan, iiih, jag som trodde att du skulle tro att det var JAG på framsidan Inte min dag idag, trött, ingen make i sikt ännu. Griniga barn, jag for igenom en fönsterruta med handen, ja det är sant så nu är det kallt hemma och ett fönster i spillror.Stökigt, smutsigt ja jag skulle kunna klaga lääänge...Mia, så skojigt med zinkhuset, de är ljuvliga!Jag ska ta mig tusan fota hela veckan lång som kompensation för det pluttiga reportaget.
    Fy va otäckt med glasrutan, hoppas allt gick bra!!

Var köper ni era fina zinkhus, är oxå sugen på ett??
  • Mufflon

Håller med MiaMariah; underbart reportage Juliah! Det såg verkligen lungt o harmoniskt ut!!

• Mufflon
    Peak skrev 2007-12-09 15:45:30 följande:
    åh var ju på stan förut och gick och tänkte att idag ska jag köpa aftonbladet!! De hade inte öppnat butikerna än (vi var och åt frukost på ett ställe då) och sen glömde jag det!! Attans nu måste jag ju ut igen Så nyfiken nu på Juliahs hem!!Lowe fick ett par jättesöta fårskinnstofflor av mamma när vi var i gamla delarna av Örebro, Wadköping på julmarknad och när vi kommer hem är de borta ur korgen på vagnen!! Måste ha tappat dem!?
    Åhh, va tråkigt. Kan du inte ringa nån av de affärerna där o höra om dom fått in några små tofflor? Kan juh faktiskt va nån vänlig själ som lämnat in dom!
  • Mufflon
    lasseliten skrev 2007-12-10 10:15:11 följande:
    God morgon vänner!Sonen sov återigen till kl 9. Skönt med sovmorgon, men vi skulle ju vara på dagis vid 9... Jaja, vi var där vid 9.30 iaf, skönt att vi har nära Fick den här kommentaren i min blogg...Å vad vitt, tråkigt o själlöst. Det här med vit inredning är jag så LESS på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oerhört fantasilöst. Tänk på miljön o konsumera mindre!Det är nästan så att jag börjar skratta! Kommenterade mitt inlägg om en stol som jag har gjort om....alltså återvinning! Sen är väl smaken som baken...förstår inte hur personen orkar lägga ner energi på att dissa mitt hem bara...
    Usch o fy, de är bara avundsjuka!!! Vi älskar juh din blogg
  • Mufflon
    lillafruluva skrev 2007-12-10 13:03:37 följande:
    Mmmmm, mitt i allt det tråkiga har jag fått hem mitt nya soffbord, roligt!!
    Va roligt!! En liten bild kanske?
  • Mufflon

Yes!! Nu har jag äntligen precis skickat in en beställning hos Nublu; spännande, bara att vänta på posten!!

• Mufflon
    Daggdroppen skrev 2007-12-10 13:32:49 följande:
     Blir spännande att se!!!
    Lite småplock bara; liten galge, zinkstrutar, ljuslyktor och en toppstjärna till granen mm!!

Hoppas den hinner komma innan jul......
Svar på tråden Vita hem del 6