Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2008-01-13 14:20:45 följande:
    Nu är jag tillbaka. Det kom lite annat emellan... Försöte ta några bilder, men som ni kommer att märka så är de tagna på olika gånger Och allt är ju halvfärdigt än... I själva stolen har jag provisoriskt lagt ett grått filttyg i bottnen och ett fårskinn ovanpå. Här ser ni: Ignorera den fula mattan, att inga gardiner är uppe, fönstren (3st ) som är på golvet ska upp bredvid gungstolen ed sepiabilder i....  
    Jättefin gungstol, ser skön ut!!
  • Mufflon
    versan skrev 2008-01-14 10:50:54 följande:
    GUUUUD Håll tummarna allihopa!Jag håller på att provmåla Dotterns rum... GOLVET alltså. Supernervös jag nu.... Har gjort en provruta för att se om Den "VITA" färgen fäster på det superfula golvet. Golvet idag är Hör & Häpna Beige botten Och svarta rutor.  Sambon sa igår att att vi fixar inte golvet nu i år utan väntar nåt år!!!!Vad är det med karlar....Själv är bästa dräng.  Får jag inte inlagt ett nytt golv då målar jag över skiten.
    Stort lycka till!!!

Du e rolig du med alla dina fina "gubbar"

Håller med dej, själv är bästa dräng! Är likadan oxå, händer det inget när man vill, ja då får man dra igång själv...
  • Mufflon

Grattis Juliah, nu har vi juh nått riktigt roligt att se fram emot!!

Oj, vad de har gjort om första sidan!! Den blev juh jättefin!!

• Mufflon

God morgon alla glada vita hemmare!!!

Nu ska jag läsa ikapp lite!!

• Mufflon
    FruPuffen skrev 2008-01-15 14:58:34 följande:
    Åh blev sååå glad!!! Mamma och pappa var precis här och grattade mig. Skulle inte ha nåt kalas idag eftersom vi är sjuka men de kom hit med tårta och present ändå! Vet ni vad jag fick? Jo en stor vit House doctor-spegel till hallen!! Har dock inte fått den än, den hann inte komma, beställningsvara. Men nästa vecka kommer den!! Har drömt om den lääänge!
    Stort grattis!!

Åhh, lyckliga du!!

Snälla föräldrar du har
  • Mufflon
    MiaMariah skrev 2008-01-15 15:04:05 följande:
    å men vad roligt! fyller du år idag? stort grattis!!nytt i bloggenhemochlycka.blogspot.com
    MiaMariah; Härliga bilder!! Man blir så glad med lite blommor!!

Själv köpte jag mej en bukett igår på plantagen, dock rosa men fina ändå!!
  • Mufflon

Fl är jättesegt för mej oxå alltid på kvällarna tycker jag!!!

Jättesöt pres.bild

Om man vill byta nick, måste man göra en helt ny medlems-sida då? *trög*

• Mufflon
    MiaMariah skrev 2008-01-17 19:18:28 följande:
    Denna kruka köpte jag igår.. Fick rabatt på Cult.
    Åhh va fin! Verkligen nice! Alltid trevligt med lite bider
  • Mufflon

God morgon på er alla!!

Här har jag ledig helg, såå skönt!!

Det är mat hos svärmor kl 13 sen tänkte vi åka till stan o köpa lite panelskiva o börja måla lite!!

Vad ska ni andra roa er med idag?? Nu ska jag läsa ikapp lite!!

Svar på tråden Vita hem del 6