Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 19:42:28 följande:
    Håller inte alls med! Det är ett hemskt skåp som gör sig bäst på tippen eller hemma hos mig!
    Skrattande...hehe ja, eller hos mej!!!! 
  • Mufflon

Ursäkta men helt OT varför har inte jag den gröna glada lille gubben?
    Jag har juh +tjänsten? Fundersam

• Mufflon

Jaaa, jag är helt oteknisk men tack för alla svar

• Mufflon
    juliah skrev 2007-11-19 20:04:57 följande:
    Lynn, jo det är ett "Så firar vi jul" reportage  Rätt roligt med tanke på att jag inte firat jul som liten öht. Först på senare år...Vet inte när den kommer, drömmer mardrömmar om att de ska tycka att allt är så fult att de ställer in hela grejen...
    Nä, dom skulle aldrig ställa in, erat hem är bara såå fint! (har tjuvkikat i galleriet)

Det kommer att bli jätteskoj att få se!!
  • Mufflon
    Ewis skrev 2007-11-19 20:19:21 följande:
    Kramar till alla Er som mår dåligt!Ingen nämnd ingen glömd Johanna: Knackar på hos dig!Jag har före och efter bilder på hallen som äntligen är klar i mitt galleri om någon är nyfiken, den är inte riktigt inboad än.Har även lite andra nya bilder bla. på mossdekoration i en tre i ett kruka, nya soffkuddar.www.familjeliv.se/krypin/ewis/galleri.php
    Jättefint!
  • Mufflon
    Himmelbit skrev 2007-11-19 20:25:25 följande:
    Jag hittade det på Blocket. Prutade ner det till 800 kr - helt ok tycker jag!
    Absolut!! Jag skulle oxå vilja ha nått liknande, så fint med spröjs. Men vi måste "bo" in oss i v-rummet först så vi vet om det blir nån plats över
  • Mufflon

Himmelbit; riktigt riktigt fint!!   Avis...Skrikandes

• Mufflon

Jag kan inte sitta här längre, min dator e helseg!!

God natt med er, ses imorrn!!!

• Mufflon
    Smultron och glass skrev 2007-11-21 10:29:38 följande:
    Hörrni, ni glömmer väl inte att visa bilder på alla swapsaker?
    Håller helt och fullt med dej smultron och glass; Ni glömmer väl inte att visa bilder sen!!!!

Älskar bilder!!!
  • Mufflon
    Sylt skrev 2007-11-21 13:05:52 följande:
    Nytt i bloggen! Målningstips!
    Snyggt och fina krokar!!!
Svar på tråden Vita hem del 6