Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

Lisa1981 skrev 2007-12-18 09:45:55 följande:
    God morgonHär har vi sovit till 7.30, underbart.Jag ska ta en bild på matbordet och lägga in.
    Ahh kul, väntar med spänning!
  • Mufflon
    Pärla1 skrev 2007-12-18 09:50:19 följande:
    Jag och sambon ska inte köpa julklappar till varann i år, har varit så mkt med huset, så vi ska köpa lite ihop istället...Lite tråkigt kanske,men det känns som om vi bara byter pengar, vill man ha något så köper man det ju själv...Så vi ska iaf köpa ett trådlöst bredband, håller på att bli tokig på att sitta uppe på kontoret!
    Håller med, visst e d tråkigt att inte köpa nått åt varann men vill man ha nått så köper man det själv.

Men eftersom jag har barnasinnet kvar så blev jag juh jätteglad när det kom upp om julklappsbyte här i vita tråden så en liten julklapp kanske jag får ialf!!
  • Mufflon
    Lisa1981 skrev 2007-12-18 10:02:54 följande:
    Här kommer lite bilder från vardagsrummet
    Åhh va vackert, stort o rejält!! Kul..
  • Mufflon
    Kajsa M skrev 2007-12-18 11:26:18 följande:
    Åh fy bövelen!Vinterkräkssjuka i familjen 2 ligger totalt däckade. Dottern har kräkts 10 ggr i natt, inom loppet av mindre än 12 timmar ligger nu maken och kräks. FYYYYYYYY!!!!!! Jag och lillan flydde i panik hem till mamma och har sovit där i natt! Har ätit vitpepparkorn och druckit whiskey och spritat händerna. Håll en tumme för oss att vi klarar oss!!!!
    Stackars er, håller tummarna!!
  • Mufflon
    Aminamiyo skrev 2007-12-18 18:16:37 följande:
    Ingen som har  lust att lägga in bilder på sina julgranar???
    Har inte köpt nån än, men e såååååå sugen....
  • Mufflon
    LinaoMatilda skrev 2007-12-19 18:28:01 följande:
    Så fint! Hur gör du så se överlever? Mina azaleor dog nyligen..
    Vet du vad? Jag läste i nån tidning att azaeor inte alls är svårskötta utan lätta enkla blommor.

Så jag gick o köpte mej ett litet exemplar, de är juh så fina, vit såklart.

Grejen är tydligen att ge dom 1 dl vatten om dagen, och jag tror det funkar, den lever ialf frtf, och det var ca tre veckor sen jag köpte den.
  • Mufflon
    Peak skrev 2007-12-20 20:14:35 följande:
    jag gillar inte heller den nya betan, fick gå in där idag när det inte funkade - fick abstinens Håller på och slår in julklappar, vad kul det är! Och inga är ju till mig ens Någon som är med på julklappsbytet som fått sitt paket? Jag har inte fått mitt än, och jag hoppas på att de inte måste skicka en avi för då tar det oftast 2 dagar extra!! Mamma sa att de skulle dela ut post på lördag också - lyx! varför gör de inte alltid det?
    Halloj!! Jag har fått min, spännande men öppnar inte förrens julafton!!
  • Mufflon

Någon som vet var Anton05 tagit vägen??

• Mufflon
    Peak skrev 2007-12-20 20:21:36 följande:
    Åh vad kul, har du klämt och känt
    Hehe, absolut!! Det e ett hårt paket, jättefint, vitt såklart!!!
Svar på tråden Vita hem del 6