• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • gemelli
    numberone skrev 2007-12-14 18:14:17 följande:
    hihi .... vad var frågan?
    Näää jag undrade om man kunde ge bort kort på min man till min man i julklapp. Inte bara på honom, han ska även få bilder på sin son.

Men det blir nog att jag får ge dom till mig själv så får han tavellisten och kort på sin son istället...
  • LinaoMatilda
    gemelli skrev 2007-12-14 18:24:40 följande:
    Näää jag undrade om man kunde ge bort kort på min man till min man i julklapp. Inte bara på honom, han ska även få bilder på sin son.Men det blir nog att jag får ge dom till mig själv så får han tavellisten och kort på sin son istället...
    Ja det låter som bra idé. Alltså korten på honom åt dig och korten på Vide och Vide och honom åt honom.
  • Daggdroppen
    M HOW skrev 2007-12-14 17:13:16 följande:
    godkväll :)Nytt hos mig minlillavitavra.blogg.se/
    Jättefint!!!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-14 18:15:20 följande:
    Mhow: Så fint rummet är. Julia: Synd att kålrotslådan inte blev bra. Kanske bättre att inte blanda recepten Numberone: Jag kan kolla upp numret om det ännu är aktuellt?Fluffiga: Den kommer att bli såååååååååååå fin!
    Tack Men nu får jag ju ångest. Tänk om den inte BLIR det då Förvånad
    Karamellfabriken skrev 2007-12-14 18:23:20 följande:
    Halloj vänner!Trot eller ej men maken lägger GOLV i köket.Allt målningsarbete är klart och det har t o m letat sig fram en adventsljusstake i fönstret.Imorgon hoppas vi kunna montera skåpsinredning!Jippi
    iiihhh vad spännande!!!! Bilder??
  • Daggdroppen

Julia: Trist att du inte gillade lådorna. Hurdant recept gjorde du då? Jag älskar ju mitt... annars hade jag ju inte delat med mig...

• Karamellfabriken

Det talades om pojk- och flicksaker tidigare.
    Den här lilla servisen ska sonen få i julklapp. Visst är den söt!

javascript:window.close();

• numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 18:24:40 följande:
    Näää jag undrade om man kunde ge bort kort på min man till min man i julklapp. Inte bara på honom, han ska även få bilder på sin son.Men det blir nog att jag får ge dom till mig själv så får han tavellisten och kort på sin son istället...
    Det blir en toppen present till honom.... att få listen å på sonen... om han nu inte är väldigt egenkär
  • Daggdroppen
    gemelli skrev 2007-12-14 18:28:57 följande:
    Vad ska ni ge i julklapp till era män?
     Jag vet faktiskt inte än....  Tror inte vi handlar så stora julklappar i år då vi nyss flyttat in.
  • mimmi006
    gemelli skrev 2007-12-14 18:28:57 följande:
    Vad ska ni ge i julklapp till era män?
    Ingen aning... ett hockeyspel, en skjorta och ett mikrofonstativ? Det är det han önskar sig och jag har inte kommit på nåt annat ultimat än. Behöver med andra ord också tips!!
  • gemelli
    numberone skrev 2007-12-14 18:29:59 följande:
    Det blir en toppen present till honom.... att få listen å på sonen... om han nu inte är väldigt egenkär
    Hihihihi näää det är nog det sista han är. Men JAG är kär i honom