Vita hem del 6
Mia - jättemysiga bilder!! Här har det också snöat idag. Snöat och blåst så det står härliga till!

Jag är inte bara skåp-oholic. jag är också extremt förälskad i struktur FÖRLÅT!!
Bohuslän
MiaMariah - Torslanda/Göteborg (HR/3:a)
Stockholm
MiniGrynet - Lidingö/Stockholm (Bostadsrätt/4:a)
Lillafruluva - Västerhaninge/Sthlm (HR/4:a)
Skåne
Ninizen - Klostergården/ Lund ( HR 4:a)
Småland
Himmelbit - Tranås (Villa 125 kvm plus snart ytterligare 60 kvm)
Sorry!
Bohuslän
MiaMariah - Torslanda/Göteborg (HR/3:a)
Stockholm
MiniGrynet - Lidingö/Stockholm (Bostadsrätt/4:a)
Lillafruluva - Västerhaninge/Sthlm (HR/4:a)
Skåne
Ninizen - Klostergården/ Lund ( HR 4:a)
Småland
Himmelbit - Tranås (Villa 125 kvm plus snart ytterligare 60 kvm)
Västmanland
Truffles - Västerås (HR/5:a 116 kvm)
Nu är det dags att sova för min del!
Godnatt på er och sov gott!!
Godkväll!
Har nu äntligen lyckats få min lille plutt att somna. Han har skrikit i två timmar och bara klättrat på mig - skrek tills han kräktes för första ggn.. Man känner sig så maktlös när man inte förstår och inte kan trösta. Förmodligen övertrött men kunde inte komma till ro, stackars. Jag höll på att säga upp mig som mamma . Det blir extra påfrestande när man är ensam hemma och inte har ngn avlastning (sambon borta sen i torsdags).
Så, nu fick jag gnälla lite. Tur att jag har er
Håller på att ladda in bilder på min nyinköpta skåp!! *nöjd*
Som jag stavade... Tur att ni förstod ändå
Tror ni inte att plutten vaknade igen och gallskrek. Vår granne knackade på, jätteförsiktigt på rutan, men ändå var det som om sonen hörde det.
Jo, det är säkert så att han saknar pappa men han är otroligt mammig så det nästan är jobbigt. Från det att jag började jobba (i augusti) så har han varit såååå mammig. Trodde att det skulle vända nu när sambon började jobba istället och jag gick hem men nej.. När sambon kommer hem så är det som om han tror att jag ska gå och följer varje steg jag tar. Klättrar upp i min famn som om pappa jagade honom.
Ola kommer hem på torsdag men Melker borde vara van vid att han är borta eftersom han är det väldigt mkt. Just nu känns det bara som att han sitter fast på mig och att alla andra är ett hot mot "oss". Så fort ngn kommer hit så släpper han inte mig med blicken. Man kan ju tro att vi är mkt själva men vi har ett brett kontaktnät och träffar mkt annat folk, så det är väl snarare en fas kanske?
Nu ska ni få se på skåp iallafall
Ska få råvit färg på sig inom kort!