• Sylt

Vita hem del 6

Lina o mimmi --> Ja, eller på tråden´s älskade Ernst

• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-11-12 21:30:19 följande:
    haha hjälp! *ser framför mig ernst sitta och dofta på en blomma och vicka på tårna*
    ... barfota och häärlig *urk*
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-11-12 21:36:10 följande:
    *blää*
    mimmi006 skrev 2007-11-12 21:38:03 följande:
    på huk i träskor
    ... men då ser man ju inte hur hääärligt han vickar på tårna
  • Sylt
    juliah skrev 2007-11-13 10:44:59 följande:
    Syltan Noell ogillade att vara ute i snön så vi gick in och drack varm choklad istället. Så mkt blötsnö så det var en pärs att dra pulkan...och dubbelvagnen samtidigt
    ..... träning, träning - tänk så mkt du förbrände!
  • Sylt

MM --> Visst har vi snö . Fast inte så mkt!
    Älskar strumpan!!

gem --> Lycka till!!!

juliah --> spänd!

Har bebis på armen o får läsa o skriva mer sen....

• Sylt

tjena!

kom på två saker som jag måste skriva fort innan de ramlar ur min amningshjärna!!

Ngn frågade om fönster o spröjs, jag yrade om ngn blogg... det var den som Bea utnämnde till "veckans kreativa bloggare". http://beasbarnslikheter.blogspot.com/  Hoppas att det är ok att jag länkar....

Sak nr 2. Ngnannan (härligt minne man har) frågade om en lampa med tre ben, skulle gå att inhanldas i Skåne.... Körde förbi "Butik Inne" i Malmö idag. I fönstret såg jag som hastigast en lampa på tre ben, iof naturfärgad m beige skärm, men de har kanske fler modeller o färger...

pust, nu har jag gjort mitt....

• Sylt

Grattis gemelli! Starkt jobbat!

Beatrize74 skrev 2007-11-14 19:40:58 följande:
    Det var ngn som hade "problem" med stora fönster i en lgh. Jag skulle var hjälpsam o tipsa om en blogg som hade fixat det fint

Jag har varit på Jysk idag, köpte de berömda zinkskyltarna och lite ekollon (knasigt eg att köpa, men de var såå fina, perfekta att lägga på ett ljusfat eller i en adventsljusstake ).
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-11-14 20:34:08 följande:
    Var det ekollon med hatt på?
    ... skojar du med mig? *ser framför mig ett ekollon med svart hög hatt* *eller kanske rutig keps*
    Det var liksom ett HELT ekollon (jag har varit m i scouterna som väääldigt ung...)
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-11-14 20:47:23 följande:
    inga kepsar, men varför frågade du inte mig? Jag har hundramiljoner ekollon på jobbet

.... i samma skåp som piprensarna eller på gården
Svar på tråden Vita hem del 6