• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • Lisa1981

Oj vad ni skriver. Jag har läst ikapp 110 sidor nu...puh Måste va den mest aktiva tråden.

Kommer inte ihåg ett skvatt av vad jag ska kommentera och inte. Jag såg att ni pratar om magsjuka. Vi har redan haft en omgång för två veckor sedan. Jag är precis som ni andra, jag har fobi för detta. Dum man är som väljer ett yrke som utsätter en för detta hela höst och vinterhalvåret!!!!

Jag sydde igår två stycken kuddfodral till hallen och en gardin till hallen. Det är juligt , kan man sätta upp det snart??? jag är så sugen på att börja

• Anton2005
    juliah skrev 2007-11-09 08:45:40 följande:
    Vågar man erkänna att man aldrig varit magsjuk? Blir bergis det inatt bara för det lillafruluva, jag har inte ätit frukost ännu, slinker nog förbi dig
    Jag får aldrig magsjuka jag heller. Det är ju vissa som inte får det tydligen, jätte skönt
  • Enji
    Vågar man erkänna att man aldrig varit magsjuk? Blir bergis det inatt bara för det lillafruluva, jag har inte ätit frukost ännu, slinker nog förbi dig
    säger bara lyllos dig!
  • LCroft

Vad orättvist! Jag vill också höra till den procenten som aldrig får det! Ja, eller hela min familj skulle kunna höra till den skaran

• malins79
    Lisa, till 1a advent tycker jag att man kan byta till julgardiner det ska jag göra i köket iallafall.
  • Camilla R
    du kanske tillhör den lyckliga skaran med blodgrupp B vilka nästan är "immuna" mot kräksjukor (www.fof.se/)
  • malins79

Jag har inte varit magsjuk sen högstadiet alltså 15år sedan typ. Men förra vintern fick vi vinterkräksjukan hela familjen, Saga drog hem den från dagis. Men "vanligt" magsjuk är länge sedan.

• polarcat

slänger mig in i tråden, har en fråga om någon vet priset på Lexington hjärtat det vita som det står happy holiday på med rött,det kanske finns i olika storlekar..tror någon har det här i tråden har jag för mig..är sugan att köpa det nu till julen. Ha en trevlig dag!

Svar på tråden Vita hem del 6