Vita hem del 6
Bea - vad kostar Franske Stemninger?
Bea - vad kostar Franske Stemninger?
Juliah - repotaget är ju JÄTTEFINT!! Ni är såå söta på bilderna och ert hem är ju ljuvligt, precis som vanligt! Du har ingenting att oroa dig för! Nu ska jag sno tillbaka tidningen från mamma
Vad skönt fluffis att er katt är tillbaka!
Frupuffen - åh, vilket fint porslin och vilken snäll mamma du har!
Mia - repotaget är i bilagan.
Karamell - utan säger jag med. Har sett att man kan vända på lådorna och sätta på handtag. typ dessa...
http://www.beslagdesign.se/produkter/28/434
Bara ett tips alltså!
God morgon vänner!
Sonen sov återigen till kl 9. Skönt med sovmorgon, men vi skulle ju vara på dagis vid 9...
Jaja, vi var där vid 9.30 iaf, skönt att vi har nära
Fick den här kommentaren i min blogg...
Å vad vitt, tråkigt o själlöst. Det här med vit inredning är jag så LESS på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oerhört fantasilöst. Tänk på miljön o konsumera mindre!
Det är nästan så att jag börjar skratta! Kommenterade mitt inlägg om en stol som jag har gjort om....alltså återvinning! Sen är väl smaken som baken...förstår inte hur personen orkar lägga ner energi på att dissa mitt hem bara...
Bea - Förstår att du är heeelt lyrisk efter en sån shoppingvända! Det kommer bli helt galet snyggt!
Och jo bea, får jag också kika in hos dig?
fruluva
Juliah - du måste vara inloggad. Sen klickar du bara på soptunnan under det inlägg du vill radera...*vet, eftersom jag precis har raderat det tråkiga inlägget i min blogg* Fast, ärligt talat så tar jag inte åt mig speciellt mycket. Alla kan ju inte gilla samma saker, förstår bara inte varför man känner att man behöver berätta det!