Vita hem del 6
Nu ska jag slå in julklappar!
Nu ska jag slå in julklappar!
Precis bea och Mimma!
MHow - förstår att du är nervös och lite orolig, du är ju hans mamma. Men det kommer ju gå fint!
Fruluva - http://hvitavillan.auderis.se/ De här har små brevlådor. Tänkte först köpa sonens härifrån. Ring till dem, de har nog fler än den blåa som de visar på siten.
Peak - usch, vilken jobbig förmiddag du har haft! KRAM! Ibland blir det bara för mycket av allt, och man nästan kokar. Ta igen dig nu när du får en paus!
Himmelbit- eller hur?! Varför skulle mitt vita hem vara mindre miljövänligt än ett med mycket färg?
Mufflon - åh, tack!
Bea - men du, jag tror det var bland det snällaste någon har sagt till mig! ...och jag har snälla vänner och en gullig man...men det där värmde verkligen! TACK!
Men åh, fluffis...stackars sonen! Så ska det ju inte behöva vara! Hoppas att det kan lista ut varför han får så ont i munnen. KRAM!
Abris -åh, tack!
Adamama - fråga VSM. hon tipsade om några fina vita tjockare från ikea om jag inte minns fel.
Inne en snabbis...
Mia - mig skrämmer du inte heller!
woow - beror lite på i vilken prisklass..ikea har fina. Även mio. Annars älskar jag bordet från Elviras värld. www.elvirasvarld.nu.
woow - kanske ska tillägga. Bordet heter Herta...men kära inte ner dig för mkt i det...för det är svårt att få tag i. Ägarbyten och annat gör leveranstiden ganska lång, tyvärr. Men jag hoppas ändå att jag ska äga ett sånt bord en dag
dags att bada sonen!
Blir sååå avis på ditt...ehhm, ert fiiina bord Mimmi!