• nublu

Vita hem del 6

Jag röstar också på 3:an. Den första var för nikotinig.

• nublu

Knyttis: Härlig krans, jättefin! Och vilken mysig ytterdörr ni har. *me like*

• nublu

*burp* Vi har precis kommit hem från mina päron, vi har fars-dag-fikat med chokladmuffins, vit kladdkaka, nybakade kringlor och nybakade pepparkakor. Dessutom har jag firat debuten i Aftonbladet och mina föräldrar oroar sig mest över att hela lagret ska bli stulet.

• nublu

7. Alla hjälps åt, alla är delaktiga och huvudsaken är att alla är med. För oss är det en julgran, ingen inredningsdetalj. Nån måtta på dårfinkerierna får det vara! Det sistnämnda är makens inlägg i debatten.

• nublu

Lasseliten: Pappersversionen tyvärr. Men snälla Eddan lovade att posta den till mig. Blir väl att scanna och visa upp i bloggen sen. Jag fattar inget!

• nublu

Himmelbit: På inköpslistan till reportaget stod det något i stil med "galge från House Doctor, finns bland annat hos XX". Nåt i den stilen. Ska bli spännande att se tidningen.

• nublu

VSM: Grattis till förfrågan! Och trist att de resonerar som så att det är för långt bort!

• nublu

Julia; Grattis till årets snyggaste tvättstuga! Jag aspirerar på den titeln nästa år, då ska det minsann göras ursnygg tvättstuga i vår källare.

Jag bor närmare Stockholm än VSM gör så jag kanske får vara med i tidningen då?

Himmelbit: Jag har också lite svårt för Hydman-Vallien. Vet inte riktigt vad jag ska göra med min stora Hearts-skål. Fick den ju i examenspresent av päronen.

Svar på tråden Vita hem del 6